logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Miłość w kostnicy
13.10.2009
Tematy: Kreacje / printy

Miłość w kostnicy

Your browser does not support the video tag.


W Niemczech 56 tysięcy osób jest zakażonych wirusem HIV, a co roku rejestruje się 2 tysiące nowych infekcji. W ostatnich latach liczba nowych zakażeń HIV w tym kraju znacząco wzrosła.

Wiedza Niemców o HIV jest przerażająco niska, jak przekonują członkowie Fundacji Michael Stich Stiftung, a edukacja dzieci i młodzieży o HIV i AIDS jest niewystarczające. Z tego powodu organizacja, znana z kontrowersyjnych kampanii społecznych, postawiła sobie za zadanie, oprócz niesienia bezpośredniej pomocy zakażonym i chorym, edukować społeczeństwo i promować profilaktykę. W czerwcu br. prowadziła, we współpracy z agencją kempertrautmann, kampanię „Wissen schützt” (Wiedza chroni), której nośnikami stały się 3 rodzaje reklam drukowanych i spot telewzyjny.

Plakat z pomnikiem informuje, że „Niechroniona miłość zatrzymuje na wieczność. Kto się zakazi HIV, ten umrze. Zatrzymaj wirusa. Używaj prezerwatyw.” Scena w kostnicy: „Pierwsza miłość może być ostatnią. Kto się zakazi HIV, ten umrze. Zatrzymaj wirusa. Zrób test.” Zdjęcie pary otoczonej świecami alarmuje „Uważaj, aby twoje historie łóżkowe miały happy end. Kto się zakazi HIV, ten umrze. Zatrzymaj wirusa. Dowiaduj się.”

Reklama telewizyjna pytała co naprawdę chroni – styl, przyjemność, talent, sport? Tylko wiedza chroni – przed HIV.
K. Figurska








13.06.2025 polecamy

Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać


12 najlepszych filmów, tylko 6 miejsc w Wielkim Finale, 1 wspólny cel: promować zdrowe jedzenie i ruch wśród dzieci. Czasu coraz mniej! Głosowanie w „Sportowym Wyzwaniu Chrumasa” trwa jeszcze do poniedziałku, 16 czerwca. Wesprzyj dzieciaki!  Dzieci z całej Polski dały z siebie wszystko: kręciły filmy, trenowały ze skakanką, pokazywały, że zdrowa dieta naprawdę daje energię. Spośród ponad 100 nagrań jury wybrało 12. Teraz Twoja kolej – pomóż im zdobyć miejsce w finałowej szóstce! Na zwycięzców czeka Wielki Finał w Warszawie, ale przede wszystkim satysfakcja,  że pokazali coś ważnego – jak jeść zdrowo i być aktywnym z uśmiechem. Pomóż im dotrzeć...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Wydarzenia

zobacz także


  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 30.05.2025Kreacje / printy

    Real Reality Show

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek