Kampania „Miłość nie wyklucza” mająca na celu informowanie o związkach partnerskich oraz o problemach wynikających z ich braku dotarła do Inowrocławia oraz Przemyśla. Nie obyło się bez przeszkód – w Inowrocławiu kampania miała pojawić się już w grudniu, jednak organizatorom odmówiono sprzedaży powierzchni reklamowej w tamtejszych autobusach w obawie przed wandalizmem.
Kampania przygotowana została przez nieformalną Grupę Tel-Aviv, a fundusze pochodzą z darowizn oraz sponsoringu. Obsługę logistyczną kampanii zapewnia Stowarzyszeni Otwarte Forum.
Od wielu lat w Polsce trwa debata na temat potrzeby wprowadzenia ustawy o związkach partnerskich, a w 2010 roku debata ta przekształciła się również w dyskusję na temat kształtu projektu ustawy. Widząc jak bardzo temat ten stał się ważny Grupa Tel-Aviv proponuje działanie wizerunkowe wspierające ideę ustawy o związkach partnerskich.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS