Kampania „Miłość nie wyklucza” mająca na celu informowanie o związkach partnerskich oraz o problemach wynikających z ich braku dotarła do Inowrocławia oraz Przemyśla. Nie obyło się bez przeszkód – w Inowrocławiu kampania miała pojawić się już w grudniu, jednak organizatorom odmówiono sprzedaży powierzchni reklamowej w tamtejszych autobusach w obawie przed wandalizmem.
Kampania przygotowana została przez nieformalną Grupę Tel-Aviv, a fundusze pochodzą z darowizn oraz sponsoringu. Obsługę logistyczną kampanii zapewnia Stowarzyszeni Otwarte Forum.
Od wielu lat w Polsce trwa debata na temat potrzeby wprowadzenia ustawy o związkach partnerskich, a w 2010 roku debata ta przekształciła się również w dyskusję na temat kształtu projektu ustawy. Widząc jak bardzo temat ten stał się ważny Grupa Tel-Aviv proponuje działanie wizerunkowe wspierające ideę ustawy o związkach partnerskich.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
20.09.2024
Powstała Baza Ekspertów i Ekspertek Karty Praw Dziecka w Biznesie
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie