logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Miłość nie pyta o wiek
13.07.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Ekwador, Organizacje pozarządowe / NGO, Prawa zwierząt

Miłość nie pyta o wiek



Związki bogatych i sławnych mężczyzn ze znacznie młodszymi partnerkami nie są czymś zaskakującym. Ale już deklaracje ze strony zainteresowanych, podkreślające że jedynym spoiwem ich relacji jest miłość, spotykają się ze złośliwymi komentarzami i kpinami.

Twórcy kampanii społecznej – zrealizowanej na zamówienie organizacji pozarządowej, Fundación Rescate Animal, działającej na rzecz opieki nad zwierzętami – również postanowili sobie zakpić z powyższego zjawiska, choć w niewątpliwie szczytnym i chwalebnym celu. W ramach projektu Old Dogs, czyli Stare Psy, powstały dwa printy, zatytułowane Leo (DiCaprio) oraz Steven (Tyler, lider zespołu Aerosmith), przedstawiające zdjęcia obu mężczyzn ze swoimi partnerkami i szczegółowo wyliczające różnicę wieku między nimi – odpowiednio: 23 i niemal 40 lat. Złośliwy (w tym przypadku) komentarz – Love Has No Age – odnosi się już jednak nie do celebrytów, a do… starszych psów, oczekujących w schroniskach na adopcję. W przypadku bezdomnych zwierząt każdy kolejny rok ich życia zmniejsza szanse na znalezienie stałego domu. Dlatego warto kochać psich „staruszków”, bo przecież miłość o wiek nie pyta, nieprawdaż?

psy NGO adopcje zwierząt print Ekwador schronisko dla zwierząt prawa zwierząt zwierzęta bezdomne humor


Nazwa kampanii:
Old Dogs
Czas:
2023.7.13
Nadawca:
Fundación Rescate Animal
Media:
print
Wykonawca:
God, Ecuador





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek