logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Izrael, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  08.12.2010

Miłość czerwonych krwinek



Zagadkowym dla wielu, ale na pewno namiętnym pocałunkiem czerwonych krwinek, Israel Aids Task Force promuje używanie prezerwatyw. Plakat od razu wzbudził kontrowersje. Nie tyle z powodu bulwersującej tematyki, co ze względu na mało czytelny dla niektórych koncept. Całowanie nie prowadzi do zakażenia wirusem HIV, a ludzka twarz zdecydowanie nie przypomina czerwonej krwinki – twierdzą specjaliści od reklamy.

Celem kampanii zainaugurowanej w Światowy Dzień Walki z AIDS była również promocja wiedzy na temat HIV i AIDS oraz odpowiedzialnych zachowań seksualnych.

Według szacunków izraelskiego Ministerstwa Zdrowia ponad 7 tys. obywateli tego kraju jest nosicielami HIV.

Israel AIDS Task Force to organizacja założona w 1985 r. w celu powstrzymania rozprzestrzeniania się epidemii AIDS w Izraelu, jak również w celu ochrony i promowania praw, interesów oraz poprawy jakości życia osób żyjących z wirusem.
M. Lewkowicz


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Lips
Czas:
2010.12.1 - 2010.12.14
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Izrael
Nadawca:
Israel Aids Task Force
Media:
Prasa
Wykonawca:
Shalmor Avnon Amichay/Y&R Interactive
Adresaci:
Młodzież, ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Keep the sex out of your blood. Use a condom (Utrzymaj seks z dala od swojej krwi. Używaj prezerwatyw.)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 18.07.2022

    Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek