Miłość bez bicia
Rozpoczęła się kampania „Kocham. Nie biję” z udziałem znanych osób i ich dzieci. Maria Seweryn, Anna Dereszowska, Magdalena Różczka, Beata Chmielowska-Olech, Tomasz Karolak, Maciej Kurzajewski, Rafał Królikowski oraz Piotr Adamczyk (jako lektor w spotach) mają uwrażliwić społeczeństwo do reagowania w przypadkach występowania przemocy w rodzinie i promować wartości rodzinne.
Oczekiwanymi efektami kampanii są ograniczenie zjawiska przemocy w rodzinie, zmiana postaw społecznych wobec przemocy w rodzinie oraz przygotowanie młodego pokolenia do pełnienia odpowiedzialnych ról w rodzinie.
– Poprzez znanych i lubianych, uśmiechniętych rodziców i ich szczęśliwe dzieci chcemy pokazać innym rodzicom, że można i warto wychowywać dzieci bez przemocy. Ważne było dla mnie również to, żeby była to kampania pozytywna. Wyszedłem z założenia, że kampania negatywna na pewno przyniosłaby szybki efekt, ale jej cele byłyby szybko zapomniane. Natomiast kampanią pozytywną dłużej będziemy dochodzić do tego co chcemy osiągnąć, ale jej skutki będą trwalsze i na stałe mogą zmienić postawy wielu ludzi – Konrad Wojterkowski, prezes Krajowego Centrum Kompetencji.
Kampania KCK stanowi część rządowego programu ograniczania przestępczości i aspołecznych zachowań „Razem Bezpieczniej”, Krajowy Program Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie.
Od 1września do końca października funkcjonować będzie dodatkowa, promowana w reklamach, infolinia Fundacji „KCK” 0 801 109 801 – telefon zaufania dla ofiar dotkniętych przemocą.
Kampania, która trwać będzie 2 miesiące, składa się ze spotów telewizyjnych, radiowych, reklamy w prasie oraz billboardów i plakatów umieszczonych w szkołach. Wszystkie media zgodziły się na bezpłatną emisję spotów.
Autorem scenariusza reklam jest Andrzej Saramonowicz wraz z reżyserem Adamem Guzińskim, operatorami – Marek Gajczak i Piotr Szczepański, muzykę napisał Łukasz Targosz, sesję fotograficzną przeprowadzili Piotr Wacowski i Daniel Rudzki.
Patronami przedsięwzięcia są Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Komenda Główna Policji. Nad stroną merytoryczną kampanii czuwała Dorota Zawadzka, znana z programu "Super Niania".
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca