logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Akcje, Kampanie, Polska, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kultura, Prawa człowieka
   ──────  25.06.2020

#milionypowodow, czyli Dawid Podsiadło zachęca do udziału w wyborach



#milionypowodow to najnowsza inicjatywa Dawida Podsiadły. Krótki film, zachęcający do udziału w wyborach prezydenckich, w ciągu niecałej doby obejrzało już 1,8 miliona osób.

Pomysł był prosty. Dawid Podsiadło zaprosił ponad 40 znajomych ze świata mody, muzyki i kina do wzięcia udziału w spocie zachęcającym do udziału w wyborach prezydenckich. Lista gości jest rzeczywiście imponująca i co najważniejsze, nie ograniczona do jednego pokolenia: obok Julii Wieniawy występuje Janusz Gajos, obok Bartosza Bieleni – Piotr Fronczewski, obok Magdy Umer – Anja Rubik, a obok Maffashion – Stanisław Tym.

Każda z zaproszonych osób nakręciła krótki film, w którym tłumaczy, czemu w najbliższą niedzielę powędruje do urny. Tłumaczenia są zarówno śmieszne („Bo rodzina mi kazała”), poważne („Bo to mój obowiązek”), jak i wzniosłe („Bo kocham Polskę”). Całość zaś została opatrzona komentarzem Dawida Posiadły, który na swoich profilach social mediowych napisał: Zbliżają się wybory. Zawsze przy tej okazji zachęcam Was do wzięcia aktywnego udziału, ale choćbym chciał, nikogo do tego głosowania nie zmuszę. Tym razem postanowiłem, że po prostu powiem Wam jaki ja mam powód by głosować. Może i Wy znajdziecie swój.

Hasztagi akcji to: #milionypowodow oraz #milionyglosow.

W ciągu niecałej doby film obejrzało 1,8 mln osób (stan na 25 czerwca, godz. 17.00).

Film jest dystrybuowany wyłącznie on-line. Można go oglądać na kanałach FB i IG osób biorących udział w akcji (m.in. Dawidy Podsiadły, Artura Rojka, Maffashion, Borysa Szyca czy Krzysztofa Zalewskiego) oraz na You Tubie:

prawa człowieka   |  kultura   |  Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie   |  social media   |  wybory   |  głosowanie   |  frekwencja   |  Dawid Podsiadło   | 


Nazwa kampanii:
#milionypowodow
Czas:
2020.6.24 - 2020.6.28
Tematy:
Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kultura, Prawa człowieka
Kraje:
Polska
Nadawca:
Dawid Podsiadło
Media:
film on-line, social media
Wykonawca:
Dawid Podsiadło wraz ze znajomymi
Adresaci:
ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
#milionypowodow, #milionyglosow





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.11.2023

    Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade


  • 28.11.2023

    Bajeczki dla dzieci


  • 27.11.2023

    Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek


  • 23.11.2023

    DeepSteki


  • 23.11.2023

    „Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!


  • 22.11.2023

    Prawda jest taka


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek