logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > #milionypowodow, czyli Dawid Podsiadło zachęca do udziału w wyborach
25.06.2020
Tematy: Akcje, Kampanie, Polska, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kultura i sztuka, Prawa człowieka

#milionypowodow, czyli Dawid Podsiadło zachęca do udziału w wyborach



#milionypowodow to najnowsza inicjatywa Dawida Podsiadły. Krótki film, zachęcający do udziału w wyborach prezydenckich, w ciągu niecałej doby obejrzało już 1,8 miliona osób.

Pomysł był prosty. Dawid Podsiadło zaprosił ponad 40 znajomych ze świata mody, muzyki i kina do wzięcia udziału w spocie zachęcającym do udziału w wyborach prezydenckich. Lista gości jest rzeczywiście imponująca i co najważniejsze, nie ograniczona do jednego pokolenia: obok Julii Wieniawy występuje Janusz Gajos, obok Bartosza Bieleni – Piotr Fronczewski, obok Magdy Umer – Anja Rubik, a obok Maffashion – Stanisław Tym.

Każda z zaproszonych osób nakręciła krótki film, w którym tłumaczy, czemu w najbliższą niedzielę powędruje do urny. Tłumaczenia są zarówno śmieszne („Bo rodzina mi kazała”), poważne („Bo to mój obowiązek”), jak i wzniosłe („Bo kocham Polskę”). Całość zaś została opatrzona komentarzem Dawida Posiadły, który na swoich profilach social mediowych napisał: Zbliżają się wybory. Zawsze przy tej okazji zachęcam Was do wzięcia aktywnego udziału, ale choćbym chciał, nikogo do tego głosowania nie zmuszę. Tym razem postanowiłem, że po prostu powiem Wam jaki ja mam powód by głosować. Może i Wy znajdziecie swój.

Hasztagi akcji to: #milionypowodow oraz #milionyglosow.

W ciągu niecałej doby film obejrzało 1,8 mln osób (stan na 25 czerwca, godz. 17.00).

Film jest dystrybuowany wyłącznie on-line. Można go oglądać na kanałach FB i IG osób biorących udział w akcji (m.in. Dawidy Podsiadły, Artura Rojka, Maffashion, Borysa Szyca czy Krzysztofa Zalewskiego) oraz na You Tubie:

prawa człowieka kultura Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie social media wybory głosowanie frekwencja Dawid Podsiadło


Nazwa kampanii:
#milionypowodow
Czas:
2020.6.24 - 2020.6.28
Nadawca:
Dawid Podsiadło
Media:
film on-line, social media
Wykonawca:
Dawid Podsiadło wraz ze znajomymi
Adresaci:
ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
#milionypowodow, #milionyglosow





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek