logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > „Mikołaju, chciałabym wóz strażacki”
22.12.2016
Tematy: Kampanie, Brazylia, Komunikacja w rodzinie, Równouprawnienie i tolerancja

„Mikołaju, chciałabym wóz strażacki”

Your browser does not support the video tag.


Lalki, zestawy do makijażu, akcesoria do zabawy w dom… kilkuletnia autorka listu skarży się Świętemu Mikołajowi, że ma już takich rzeczy sporo i jest nimi znudzona. Ona też – tak jak chłopcy – lubi bawić się w podbój kosmosu albo strażaków i przeżywać mrożące krew w żyłach przygody, dlatego chciałaby, aby Mikołaj pod choinkę przyniósł jej zabawki, które jej w tym pomogą.

Kampania stowarzyszenia Movimiento Bandeiras Blancas zachęca obdarowujących najmłodszych do zastanowienia się, na ile wybierają prezenty zgodne z ich zainteresowaniami i potrzebami, a na ile ich decyzje są motywowane stereotypami związanymi z płcią. Proponuje, by spróbować obdarować dziecko prezentem z pozoru nieprzystającym do kulturowego wzorca – może właśnie on je uszczęśliwi bardziej niż inne, a na pewno ma szanse nauczyć je spojrzenia z innej perspektywy.



Nazwa kampanii:
Querido Papai Noel
Czas:
2016.11.19
Nadawca:
Movimiento Bandeiras Blancas
Media:
Telewizja
Adresaci:
Kupujący prezenty dla dzieci, rodzice, opiekunowie





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek