logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Liban, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
   ──────  11.04.2013

Mikołaj przybył we wrześniu

Your browser does not support the video tag.


Dzwoneczki, kolorowe konfetti, Święty Mikołaj który przylatuje helikopterem przy dźwiękach świątecznego przeboju „Merry Christmas everyone”, a wszystko w centrum Bejrutu pewnego jesiennego wieczoru, by spełnić życzenie małej dziewczynki.

Tak wyglądała, przeprowadzona 8 września 2012 roku, akcja ambientowa September Christmas (Wrześniowe święta) libańskiej organizacji Tamanna, która spełnia życzenia ciężko chorych dzieci. Wraz z agencją Horizon Draftfcb zafundowała ośmioletniej Carmen, walczącej z rakiem, przyspieszenie Świąt Bożego Narodzenia i wymarzony prezent – iPad.

Celem akcji było zwiększenie funduszy i tym samym zintensyfikowanie realizacji dziecięcych marzeń. Od 2005 roku Tamanna była w stanie spełniać średnio 3 życzenia tygodniowo. Dzięki wsparciu ponad 100 profesjonalistów, działających pro bono przy ubiegłorocznej akcji i oddźwiękowi, jaki pojawił się w mediach na całym świecie, organizacja zanotowała wzrost dotacji o 74%, a liczba wolontariuszy z dnia na dzień podwoiła się.

Dziś Tamanna realizuje 26 marzeń miesięcznie, przyjmując zgłoszenia od ciężko chorych dzieci w Libanie pomiędzy 3 a 18 rokiem życia, bez względu na narodowość, wyznawaną religię, sytuację społeczno-gospodarczą czy kulturową. Rysunki z marzeniami, jakie docierają do organizacji w odpowiedzi na pytanie: „If you could have one wish, what would it be?” (Gdyby jedno twoje życzenie mogło się spełnić, co byś wybrał?), przedstawiają najczęściej zabawki, spotkania z celebrytami, podróże lub osoby, którymi dzieciaki chciałyby zostać jak dorosną.

Rak i inne przewlekłe choroby nie liczą się z kalendarzem. Tamanna oraz podobne organizacje spełniające życzenia dzieci naginają terminy, przenosząc podopiecznych w czasie i przestrzeni, by oderwać ich choć na chwilę od stresu związanego z chorobą. Starają się, by ograniczała je tylko dziecięca wyobraźnia. Więcej informacji o działaniach organizacji Tamanna znajduje się na www.tamannalebanon.org.

Małgorzata Szwarc


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
September Christmas
Czas:
2012.9.8 - 2012.9.8
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
Kraje:
Liban
Nadawca:
Tamanna
Media:
Ambient
Wykonawca:
Horizon Draftfcb (Liban/Zjednoczone Emiraty Arabskie)
Adresaci:
Przechodnie w Bejrucie
Hasło kampani:
Why wait for december? Merry Christmas Carmen (Po co czekać do grudnia? Wesołych Świąt Carmen)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    Plastikowe łożyska


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek