W listopadzie 2008 roku agencja BDDP Unlimited zrealizowała dla La Fondation Abbé Pierre kampanię ilustrującą w jak ciężkich warunkach lokalowych mieszka 6 milionów ludzi (w 2,4 milionach mieszkań) we Francji. Mieszkania o powierzchni przystanku autobusowego (6 m2), miejsca parkingowego (7 m2) czy billboardu (12 m2) sfotografowano w skali 1:1 i umieszczono właśnie w tych miejscach by móc realnie porównać te wielkości. „12 m2 pour une affiche, c’est normal, mais pour une famille? Agissons.” – 12 m2 dla billboardu to norma, ale dla rodziny? Zajmijmy się tym zachęcają administrację publiczną, samorządy i rząd oraz opinię publiczną inicjatorzy akcji.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy