Nowy Jork świeci zupełnymi pustkami. Choć reklamy dalej wiszą, to żaden przechodzień nie spogląda na witryny sklepowe, a metro kursuje, nie zabierając pasażerów.
Gdyby półtora miliona mieszkańców Manhattanu opuściło swoje domy, na pewno nie przeszłoby to bez echa. Właśnie tyle syryjskich dzieci musiało opuścić swój kraj w związku z konfliktem na tych terenach – komunikuje kampania, przekonująca o konieczności zainteresowania się przez kraje zachodnie i pomocy Syryjczykom, zmuszonym do ucieczki do innych krajów. Za kampanię odpowiada United Nations High Commissioner for Refugees (Wysoki Komisarz Narodów Zjednoczonych do spraw Uchodźców).
Nazwa kampanii:
There are 1.5 million people in Manhattan
Czas:
2014.12.18
Kraje:
Turcja
Nadawca:
United Nations High Commissioner for Refugees, The Hamdi Foundation
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Purpose
Adresaci:
Mieszkańcy krajów nie dotkniętych konfliktami
Hasło kampani:
There are 1.5 million people in Manhattan. Would you notice if they disappeared? (Na Manhattanie mieszka 1,5 mln ludzi. Czy zauważyłbyś, gdyby zniknęli?)
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
14.07.2022
Wojna nie robi sobie wakacji
-
13.07.2022
Fast fashion jest jak fast food