Nowy Jork świeci zupełnymi pustkami. Choć reklamy dalej wiszą, to żaden przechodzień nie spogląda na witryny sklepowe, a metro kursuje, nie zabierając pasażerów.
Gdyby półtora miliona mieszkańców Manhattanu opuściło swoje domy, na pewno nie przeszłoby to bez echa. Właśnie tyle syryjskich dzieci musiało opuścić swój kraj w związku z konfliktem na tych terenach – komunikuje kampania, przekonująca o konieczności zainteresowania się przez kraje zachodnie i pomocy Syryjczykom, zmuszonym do ucieczki do innych krajów. Za kampanię odpowiada United Nations High Commissioner for Refugees (Wysoki Komisarz Narodów Zjednoczonych do spraw Uchodźców).
Nazwa kampanii:
There are 1.5 million people in Manhattan
Czas:
2014.12.18
Kraje:
Turcja
Nadawca:
United Nations High Commissioner for Refugees, The Hamdi Foundation
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Purpose
Adresaci:
Mieszkańcy krajów nie dotkniętych konfliktami
Hasło kampani:
There are 1.5 million people in Manhattan. Would you notice if they disappeared? (Na Manhattanie mieszka 1,5 mln ludzi. Czy zauważyłbyś, gdyby zniknęli?)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki