4 lutego obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Walki z Rakiem. Na tę okazję UICC (International Union Against Cancer, Międzynarodowy Związek do Walki z Rakiem) przygotował kampanię „I love my healthy active childhood” (Kocham moje zdrowe, aktywne dzieciństwo.).
Jest to całoroczna kampania mająca na celu podniesienie ogólnej świadomości o wpływie podejmowanych codziennie decyzji na nasze zdrowie. W przypadku raka prewencja jest możliwa. W tym roku UICC skupiło się na zdrowej diecie i aktywnym trybie życia najmłodszych. W ramach kampanii powstał spot reklamowy, na którym pokazano aktywne dzieci – grające w piłkę, ćwiczące balet, rysujące. Na ekranie pojawiają się domysły dotyczące przyszłych profesji dzieci. Na końcu pojawia się dziewczynka siedząca przed telewizorem z paczką chipsów. Tu domniemana przyszłość jest niepokojąca – „Przyszły pacjent oddziału onkologicznego?”. W ten sposób, UICC chce zachęcić rodziców na całym świecie do dbania o zdrowy tryb życia najmłodszych.
Tegoroczna kampania jest częścią 5-letniego programu prewencji raka: 2007 rok poświęcony był ogólnym przygotowaniom, 2008 należał do kampanii o miejscach wolnych od dymu dla najmłodszych, ten rok- poświęcony jest zdrowej diecie i aktywności fizycznej, rok 2010 zajmować się będzie szczepionkami (m.in. HBV), a 2011- rozsądnym zachowaniom na słońcu.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS