logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy
   ──────  27.12.2012

Mężczyzna z głową królowej piękności



Dawcami organów mogą być osoby o różnym wzroście i kolorze skóry, nie jest to także uwarunkowane przez płeć, wiek, profesję czy zainteresowania. Wedle zamysłu twórców kreacji, pacjentowi może się na przykład trafić miss piękności, wytatuowany jegomość w średnim wieku albo gospodyni domowa. Wszystkie te indywidualności łączy jedno – bezinteresowna chęć pomocy osobom oczekującym na przeszczep. W kreacji eksponowana jest też powszechna prawda, że w człowieku przede wszytkim liczy się wnętrze – tutaj w sensie dosłownym.

Jak donosi Life Transplant Foundation, na 16371 chorych przypada jedynie 1572 dawców organów. Szanse na przeszczep będą drastycznie malały, jeśli pula dawców nie zostanie powiększona. Każdy może znaleźć się w rejestrze dawców, każdy może potrzebować pomocy i każdy może ją okazać. Wszystkie pełnoletnie osoby, niezależnie od historii medycznej, mogą zarejestrować się w bazie danych.

Przy doborze dawcy nie może być mowy o żadnej dyskryminacji. Liczą się grupa krwi, lokalizacja, nasilenie choroby i czas oczekiwania na zabieg przez biorcę. W systemie nie figurują informacje dotyczące kwestii finansowych czy statusu społecznego dawców. Organizacje na całym świecie przekonują, że poprzez przekazanie organów tylko przez jedną osobę, szanse powrotu do zdrowia może zyskać nawet 50 osób. Udanych przeszczepów, przedłużających życie, w dobie współczesnej medycyny rokrocznie przybywa.

Kreację dla The Life Transplant Foundation przygotowała agencja Change.

Olga Ambrosiewicz


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 14.02.2023

    Walentynki — Święto Zrywania


  • 14.02.2023

    Walentynkowo o donacji


  • 13.02.2023

    Wracają. Zawsze wracają


  • 01.02.2023

    Chcesz przestać, a nie możesz


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek