logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Mężczyzna bez genitaliów
07.03.2010
Tematy: Kampanie, Wielka Brytania, Walka z przemocą

Mężczyzna bez genitaliów



W Wielkiej Brytanii z powodu przemocy domowej co 3 tygodnie umiera mężczyzna. Pierwszy tydzień marca był w Anglii tygodniem Świadomości Przemocy Domowej Wobec Mężczyzn (Male Domestic Violence Awareness). W tym czasie National Centre for Domestic Violence (Krajowe Centrum ds. Przemocy Domowej) próbowało za pomocą radia, telewizji i prasy dotrzeć do wszystkich mężczyzn, którzy są ofiarami nadużyć we własnym domu. Jako przemoc domową rozumieć należy wszelkie akty wykorzystywania fizycznego, psychicznego, emocjonalnego, werbalnego i finansowego. Trafienie do poszkodowanych jest niezwykle ważne, ponieważ oni sami, najczęściej z powodu wstydu i strachu nie proszą o pomoc.

Kreacja przedstawia nagiego mężczyznę, zmęczonego, zrezygnowanego, nieco zawstydzonego, a dodatkowo pozbawionego genitaliów.

Hasło kampanii zachęca do przełamania wstydu i poczucia utraty męskości, na skutek doświadczanej przemocy. Kampania miała uświadomić wszystkim mężczyznom wykorzystywanym przez swojego partnera lub swoją partnerkę, że nie są sami, a co ważniejsze – w niczym nie są gorsi od innych mężczyzn. Organizacja namawiała, by jak najszybciej zwrócić się do niej po pomoc.

Na tej stronie NCDV podaje kilka szokujących faktów będących potwierdzeniem obecności problemu w Wielkiej Brytanii. Co trzy minuty policja otrzymuje telefon od męskiej ofiary przemocy domowej. Jeden na sześciu mężczyzn doświadczy w swoim życiu przemocy domowej, a co trzecia ofiara przemocy domowej to przedstawiciel płci męskiej. Organizacja kieruje jednak swoją pomoc także do kobiet. Dzięki współpracy z policją i innymi instytucjami wsparcia możliwe jest natychmiastowe działanie. W większości przypadków odpowiedni nakaz sądowy otrzymuje się w ciągu 24 godzin.
M.Musielak



Nazwa kampanii:
NCDV Male Domestic Violence Awareness Week
Czas:
2010.3.1 - 2010.3.7
Nadawca:
NCDV (National Centre for Domestic Violence)
Media:
Prasa, radio, telewizja, internet
Wykonawca:
JWT (London)
Adresaci:
Mężczyźni będący ofiarami przemocy domowej
Hasło kampani:
We understand how it feels to be a male victim of domestic abuse. As a man, telling somebody that your partner is abusing you is difficult. You might feel ashamed, embarrassed or worried you'll be viewed as less of a man. But for all victims of domestic abuse the advice is the same, you are not alone and there is help available. (Rozumiemy, jak to jest być męską ofiarą przemocy domowej. Jako mężczyźnie trudno Ci powiedzieć komuś, że Twój partner/Twoja partnerka stosuje wobec Ciebie przemoc. Możesz s





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek