logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Wielka Brytania, Walka z przemocą
   ──────  07.03.2010

Mężczyzna bez genitaliów



W Wielkiej Brytanii z powodu przemocy domowej co 3 tygodnie umiera mężczyzna. Pierwszy tydzień marca był w Anglii tygodniem Świadomości Przemocy Domowej Wobec Mężczyzn (Male Domestic Violence Awareness). W tym czasie National Centre for Domestic Violence (Krajowe Centrum ds. Przemocy Domowej) próbowało za pomocą radia, telewizji i prasy dotrzeć do wszystkich mężczyzn, którzy są ofiarami nadużyć we własnym domu. Jako przemoc domową rozumieć należy wszelkie akty wykorzystywania fizycznego, psychicznego, emocjonalnego, werbalnego i finansowego. Trafienie do poszkodowanych jest niezwykle ważne, ponieważ oni sami, najczęściej z powodu wstydu i strachu nie proszą o pomoc.

Kreacja przedstawia nagiego mężczyznę, zmęczonego, zrezygnowanego, nieco zawstydzonego, a dodatkowo pozbawionego genitaliów.

Hasło kampanii zachęca do przełamania wstydu i poczucia utraty męskości, na skutek doświadczanej przemocy. Kampania miała uświadomić wszystkim mężczyznom wykorzystywanym przez swojego partnera lub swoją partnerkę, że nie są sami, a co ważniejsze – w niczym nie są gorsi od innych mężczyzn. Organizacja namawiała, by jak najszybciej zwrócić się do niej po pomoc.

Na tej stronie NCDV podaje kilka szokujących faktów będących potwierdzeniem obecności problemu w Wielkiej Brytanii. Co trzy minuty policja otrzymuje telefon od męskiej ofiary przemocy domowej. Jeden na sześciu mężczyzn doświadczy w swoim życiu przemocy domowej, a co trzecia ofiara przemocy domowej to przedstawiciel płci męskiej. Organizacja kieruje jednak swoją pomoc także do kobiet. Dzięki współpracy z policją i innymi instytucjami wsparcia możliwe jest natychmiastowe działanie. W większości przypadków odpowiedni nakaz sądowy otrzymuje się w ciągu 24 godzin.
M.Musielak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
NCDV Male Domestic Violence Awareness Week
Czas:
2010.3.1 - 2010.3.7
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
NCDV (National Centre for Domestic Violence)
Media:
Prasa, radio, telewizja, internet
Wykonawca:
JWT (London)
Adresaci:
Mężczyźni będący ofiarami przemocy domowej
Hasło kampani:
We understand how it feels to be a male victim of domestic abuse. As a man, telling somebody that your partner is abusing you is difficult. You might feel ashamed, embarrassed or worried you'll be viewed as less of a man. But for all victims of domestic abuse the advice is the same, you are not alone and there is help available. (Rozumiemy, jak to jest być męską ofiarą przemocy domowej. Jako mężczyźnie trudno Ci powiedzieć komuś, że Twój partner/Twoja partnerka stosuje wobec Ciebie przemoc. Możesz s





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


  • 14.07.2022

    Blisko 100 tys. widzów na bezpłatnych seansach dla dzieci w języku ukraińskim


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek