Firma Brandhouse produkująca napoje alkoholowe w listopadzie br. przeprowadziła kampanię ”Let’s date!” (”Randkujmy!”) przygotowaną przez agencję FoxP2 z Kapsztadu w RPA. Akcja wpisująca się w działania CSR firmy przestrzega mężczyzn przed kierowaniem samochodu w stanie nietrzeźwym. Konsekwencją jazdy po pijanemu może być „randka” w więzieniu z osadzonymi tam, czekającymi na nowych towarzyszy, więźniami.
Opinia na temat kampanii znajduje się tutaj.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz