Zegar tyka coraz wolniej i wolniej, oczekiwanie przeciąga się w nieskończoność. A jej lub jego nadal nie ma w domu.
Na kilka dni przed Nowym Rokiem 2012 libańskie telewizje wyemitowały spot zrealizowany dla organizacji Kunhadi. Zaniepokojona matka nie może zasnąć, czeka na powrót dziecka do domu. Subtelnym obrazom towarzyszy głośne tykanie zegara, które staje się coraz wolniejsze. Rosnące napięcie podkreśla hasło kampanii: “On New Year’s Eve, the countdown for your parents is much longer. Take a cab.” ("W Nowy Rok czas odliczania dla twoich rodziców znacznie się wydłuża. Weź taksówkę").
Reklamę przygotował libański oddział agencji reklamowej M&C Saatchi.
Spot, skierowany szczególnie do ludzi młodych, zwraca uwagę na problem bezpieczeństwa na drogach. Jak podaje strona organizacji Kunhadi, w 2011 roku zanotowano na nich ponad 11 tys. wypadków samochodowych. Liczba wypadków, zamiast się zmniejszać, stopniowo od początku 2000 roku rośnie.
Organizację Kunhadi powołała do życia rodzina i znajomi Libańczyka o imieniu Hady, który zginął w wypadku samochodowym. Jej celem jest promowanie bezpiecznego poruszania się po drogach, zwłaszcza wśród ludzi młodych.
A. Kolasa
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach