W ramach współpracy hinduskiego oddziału WWF i agencji Ogilvy & Mather (Mumbai) powstały 2 kampanie oparte na bardzo drobiazgowych ilustracjach, w których hasło pełni rolę drugorzędną. Kampania „Plant more trees. Plant more lives” została zrealizowana w lutym 2008 roku i zachęcając do dbałości o naturę, pokazywała cykl życia, a kampania „Our life at the cost of theirs?” pochodzi ze stycznia br. i pyta retorycznie, czy życie człowieka musi odbywać się kosztem życia zwierzęcia. Autorem ilustracji jest Swapnil Nilkanth.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
26.04.2024
CelebryKłamstwa