W ramach współpracy hinduskiego oddziału WWF i agencji Ogilvy & Mather (Mumbai) powstały 2 kampanie oparte na bardzo drobiazgowych ilustracjach, w których hasło pełni rolę drugorzędną. Kampania „Plant more trees. Plant more lives” została zrealizowana w lutym 2008 roku i zachęcając do dbałości o naturę, pokazywała cykl życia, a kampania „Our life at the cost of theirs?” pochodzi ze stycznia br. i pyta retorycznie, czy życie człowieka musi odbywać się kosztem życia zwierzęcia. Autorem ilustracji jest Swapnil Nilkanth.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz
-
09.01.2023
Posiniaczone statystyki
-
05.01.2023
Zabójcy mimo woli