logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy, Kampanie, Polska, Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Obronność i bezpieczeństwo
   ──────  25.02.2020

mBank: ludzie są niesamowici. Ufają dzikim zwierzętom i fałszywym wiadomościom



O przestępstwach w sieci mówi się dużo i często, a mimo tego na celowniku przestępców wciąż pojawiają się nowe ofiary. Dlatego mBank wznawia ogólnopolską kampanię społeczną dotyczącą cyberbezpieczeństwa. Edukacyjne reklamy mają ostrzegać przed niebezpieczeństwem i tłumaczyć, jak się przed nim chronić.

Wystartowała kolejna edycja kampanii społecznej mBanku dotyczącej cyberbezpieczeństwa „Ludzie są niesamowici”. Podobnie jak w jej poprzednich odsłonach („Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!” oraz „Uważni w sieci”) bank ostrzega przed zagrożeniami w  cyfrowym świecie. Są one powszechne i dotyczą nie tylko klientów banków, ale każdego, kto korzysta z sieci.

Dlaczego „ludzie są niesamowici”? Ponieważ w sieci postępują na granicy odwagi i brawury, zupełnie jak ludzie pokazywani w spotach. W naszych filmach ludzie bawią się z niedźwiedziem, nurkują w przeręblu, wspinają się i spacerują po linie bez asekuracji. Wreszcie pędzą po torze z zawrotną prędkością. Nam te zachowania kojarzą się z innymi, równie niesamowitymi. Klikaniem w niesprawdzone linki i wiadomości. Płaceniem faktur i rachunków bez sprawdzenia numeru konta. Korzystaniem z internetowych „okazji” w nieistniejących sklepach czy wreszcie publikowaniem wrażliwych informacji w sieci – tłumaczy Aneta Kubik, brand manager mBanku.

Na kampanię „Ludzie są niesamowici” składają się filmy: Nie klikaj w podejrzane linki | Uważaj na fałszywe wiadomości | Sprawdzaj dokładnie komu płacisz fakturę | Kupuj w sieci ostrożnie | Strzeż się złodziei danych. Uruchomiono również specjalną stronę LudzieSaNiesamowici.pl, na której zostało wyjaśnione, dlaczego prezentowane w spotach zachowania są niebezpieczne i jak się przed nimi chronić. Aktualny pozostaje Internetowy Kodeks Bezpieczeństwa mBanku, czyli zbiór zasad istotny nie tylko dla klientów banków.

Koncepcję kampanii „Ludzie są niesamowici” opracowała agencja BBDO Warszawa, media zaplanował dom mediowy Mindshare. Za produkcję spotów, wyreżyserowanych przez Tomka Goldbauma-Wlazińskiego, odpowiadała Flota Filmowa. Działania PR przygotowała agencja Solski Communications.

Kampania jest emitowana w prasie, telewizji, internecie, kinach oraz na nośnikach zewnętrznych.

edukacja   |  bezpieczeństwo   |  mBank   |  Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji   |  cyberbezpieczeństwo   |  Ludzie są niesamowici   | 


Nazwa kampanii:
Ludzie są niesamowici
Tematy:
Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Obronność i bezpieczeństwo
Kraje:
Polska
Nadawca:
mBank
Media:
prasa, telewizja, internet, kina, nośniki zewnętrzne
Wykonawca:
BBDO Warszawa
Adresaci:
użytkownicy internetu





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.11.2023

    Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek


  • 23.11.2023

    „Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!


  • 21.11.2023

    Dzień jak co dzień


  • 20.11.2023

    Najlepsza inwestycja


  • 20.11.2023

    Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce 


  • 16.11.2023

    Gdy las się pali, pali nie tylko on


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek