logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Maurycy Marchewka od Ministerstwa dla dzieci
09.05.2009
Tematy: Wydarzenia

Maurycy Marchewka od Ministerstwa dla dzieci



Zając Maurycy Marchewka, bohater strony internetowej Ministerstwa Środowiska dla dzieci, przedostał się z serwisu www do gry, gdzie poprzez zabawę uczy zasad dbania o środowisko i segregacji śmieci. W związku z tegorocznymi obchodami Dnia Ziemi powstała gra na telefon komórkowy pt. “Posprzątaj las z Maurycym Marchewką”.

– Edutainment to nowoczesna forma edukacji poprzez rozrywkę, którą coraz częściej stosujemy w realizowanych w Looksoft projektach. Mechanizm ten jest szczególnie dobrze odbierany przez najmłodszą grupę docelową, która poprzez rozrywkę otrzymuje spójne i rzeczowe informacje, dotyczące danej tematyki. – powiedział przedstawiciel firmy LookSoft, która zrealizowała grę.

Głównym celem gry jest zaznajomienie najmłodszych z zasadami segregacji śmieci i wynikających z niej korzyści. Dzieci razem z Maurycym Marchewką, przechodząc przez 8 etapów gry, sprzątają las, zaśmiecony różnymi rodzajami odpadów. Przechodząc przez każdy z etapów otrzymują pytania związane z ekologią. Zadaniem w grze jest zebranie w wyznaczonym czasie różnych odpadów – plastiku, szkła i papieru, które należy wyrzucić do odpowiedniego pojemnika. Aby nie było zbyt łatwo, na swojej drodze można spotkać także różne zwierzęta, które zabierają cenny w grze czas.

Grę można pobrać ze strony http://wap.looksoft.pl/maurycy otwartej w przeglądarce telefonu oraz wysyłając SMS o treści DZIECI na nr 7143 (koszt: 1,22zł z VAT).
M. Czerepak








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek