Jedna dziewczynka marzy o kucyku. Dla drugiej szczytem marzeń jest podłoga, po której chodzi ta pierwsza. Organizacja, która buduje domy dla osób żyjących w skrajnej biedzie apeluje o wsparcie finansowe na rzecz potrzebujących.
Kreacjom peruwiańskiej kampanii towarzyszy hasło: "Someone dreams of the floor / the roof on which you dream" (Niektórzy marzą o podłodze / o dachu, na której / na którym ty marzysz). Bajkowa atmosfera grafik kontrastuje z poważnym przesłaniem, co potęguje siłę przekazu. Rzeczy, które dla mieszkańców krajów rozwiniętych są tak powszechne, że aż niezauważalne, dla innych stanowią obiekt marzeń.
Kampanię zrealizowano dla organizacji Un Techo para mi País (Dach dla mojego kraju), która dzięki zaangażowaniu wolontariuszy buduje domy dla najbardziej potrzebujących rodzin w Ameryce Południowej. Wybudowanie domu zrobionego przede wszystkim z drewna kosztuje około 1,5tys. dolarów, trwa dwa dni, a do jego postawienia potrzeba od ośmiu do dziesięciu wolontariuszy.
Plakaty przygotował peruwiański oddział agencji reklamowej Y&R.
A. Kolasa
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.01.2025
Seniorzy, którzy nie istnieją
-
17.01.2025
Świat się nie zawali
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu