Matka Boska z przerażeniem wpatruje się w test ciążowy, zakrywając usta dłonią w geście zaskoczenia. Billboard stylizowany na XV-wieczny obraz pojawił się przed anglikańskim kościołem St. Matthew-in-the-City w Auckland w Nowej Zelandii. – Święta są prawdziwe. To prawdziwa ciąża, prawdziwa matka i prawdziwe dziecko. To prawdziwa obawa, odwaga i nadzieja – chęcią „odczarowania” Bożego Narodzenia tłumaczą swoją inicjatywę wikariusze kościoła św. Mateusza. Przypominają, że młoda, uboga i niezamężna Maryja znajdowała się w trudnej sytuacji, tak jak wiele innych kobiet – a mimo to nie straciła wiary. Bilboard nie przypadł jednak do gustu wszystkim wierzącym. Kilka dni po jego odsłonięciu część plakatu, na której znajdował się test ciążowy, została wycięta nożyczkami przez przedstawiciela Catholic Action Group.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii