Marne szczęście w nieszczęściu
Starszy mężczyzna jedzący karmę dla kota czy staruszka załatwiająca się w supermarkecie to obrazy będące częścią głęboko poruszającego spotu, przedstawiającego zachowania starszych ludzi chorych na Alzheimera. Oddziałującym na emocje sytuacjom prezentowanym w zaledwie 45 sekundowym spocie towarzyszy hasło „Fortunately, they won’t remember” („Na szczęście nie będą tego pamiętać”). Spot jest elementem kampanii zrealizowanej w kwietniu br. we Francji, z inicjatywy organizacji Association France Alzheimer.
W świetle statystyk, najczęściej występującą przyczyną wszelkiego rodzaju otępienia po 65. roku życia jest choroba Alzheimera. Osoby starsze, dotknięte tym schorzeniem, zwykle są marginalizowane bądź nierozumiane, dlatego też ważne jest pogłębienie społecznej świadomości dotyczącej choroby oraz jej objawów. W tym celu w ramach kampanii stworzona została także strona internetowa http://www.francealzheimer.org.
E. Janota
zobacz także
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025Kampanie
Nie bądź internetowym trollem