Kreacje / printy, Kampanie, Brazylia, Edukacja, Walka z wykluczeniem społecznym, Wolontariat, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 13.01.2022
Marne szanse
Zaledwie 35% studentów uczelni publicznych w Brazylii należy do najniżej uposażonych warstw tamtejszego społeczeństwa. A to z kolei przekłada się na znaczące problemy i bariery przy poszukiwaniu przez młodych ludzi pierwszego zatrudnienia. Junior Achievement, organizacja NGO wspierająca osoby wchodzące na rynek pracy w Brazylii, z okazji Międzynarodowego Dnia Wolontariusza wyemitowała poniższą kampanię. Kreacja miała na celu nie tylko zwrócenie uwagi na drastyczne nierówności, mające miejsce w brazylijskim społeczeństwie, ale też podziękowanie wolontariuszom, którzy robią wiele, by im zapobiec.
Więcej na temat organizacji można dowiedzieć się TUTAJ.
Nazwa kampanii:
No Chances
Czas:
2020.1.28
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
JAGO
Media:
print
Wykonawca:
Pagu, Brazil
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.02.2023
Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
16.01.2023
Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką