Marka Cheetos planuje napełnić milion misek dla zwierząt ze schronisk
Marka Cheetos połączyła siły z Fundacją Sarigato, która jest autorem akcji „Karmimy Psiaki”, by pod hasłem Napełnijmy MILION MISEK zebrać karmę dla potrzebujących psów i kotów. Poprzez akcję firma PepsiCo, do której należy marka Cheetos, zwraca uwagę konsumentów na problem bezdomności i niedożywienia zwierząt oraz zachęca fanów marki do pomagania zwierzętom ze schronisk. Akcja „Cheetos pomaga zwierzakom” łączy działania CSR z działaniami angażującymi konsumentów.
Gdy tworzyliśmy akcję zależało nam na tym, by połączyć wyjątkowy cel z zabawą, tak charakterystyczną dla naszej marki. W efekcie naszej akcji chcemy przekazać tyle karmy, aby wypełnić milion misek dla zwierząt, które trafiły do schronisk – mówi Karina Bielecka, młodszy kierownik marki Cheetos. – Konsumenci, którzy wezmą udział w naszej inicjatywie mogą pomagać na różne sposoby, na przykład poprzez wpisanie kodu z promocyjnych opakowań Cheetos do chatbota na profilu marki w aplikacji Messenger lub wzięcie udziału w specjalnych wyzwaniach stawianych przez bota, o zachęcających do zabawy nazwach: „Fota dla psa i kota”, „Wideo napełnianiec”, czy „Gra pełna micha”. Mechanizm pomagania jest prosty: jeden wpisany kod napełnia jedną miskę, a jedno wyzwanie napełnia pięć misek – dodaje.
Akcja „Cheetos pomaga zwierzakom” pod hasłem Napełnijmy MILION MISEK potrwa do 30 czerwca 2021 roku lub do zrealizowania celu pomocowego. Spot promujący akcję można obejrzeć poniżej:
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
18.09.2024
Cała prawda o planowaniu ciąży przez polskie pary
-
17.09.2024
W zagrożeniu
-
16.09.2024
Borówka — superowoc, który przepisałby Ci okulista
-
15.09.2024
Newsy bez stygmatyzacji
-
13.09.2024
Wizerunek dziecka w internecie — publikować czy nie?
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie