Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Edukacja, Komunikacja w rodzinie, Pomoc rozwojowa, Organizacje pozarządowe / NGO
Mama poszła do szkoły
Na naukę nigdy nie jest za późno. Lepsze wykształcenie to lepsze perspektywy życiowe, zawodowe i finansowe. Oraz – co bardzo istotne – wykształcenie rodziców przekłada się wprost na późniejsze szanse rozwojowe dzieci.
Na zamówienie Ad Council oraz The Dollar General Literacy Foundation (DGLF) powstała kampania When You Graduate, They Graduate. Film stanowi kolejną odsłonę wieloletniego projektu Finish Your Diploma, mającego na celu dotarcie do dorosłych, którzy z różnych powodów nie ukończyli szkół, i pomoc w skompletowaniu przez nich wykształcenia. Kampania została zrealizowana pro bono przez agencję BBH, USA.
Nazwa kampanii:
When You Graduate, They Graduate
Czas:
2022.5
Nadawca:
Ad Council, The Dollar General Literacy Foundation (DGLF)
Wykonawca:
BBH, USA
zobacz także
-
15.05.2025Wydarzenia
Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
10.05.2025slider
Trójka o kobietach w kosmosie
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze