Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Edukacja, Komunikacja w rodzinie, Pomoc rozwojowa, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 26.09.2022
Mama poszła do szkoły
Na naukę nigdy nie jest za późno. Lepsze wykształcenie to lepsze perspektywy życiowe, zawodowe i finansowe. Oraz – co bardzo istotne – wykształcenie rodziców przekłada się wprost na późniejsze szanse rozwojowe dzieci.
Na zamówienie Ad Council oraz The Dollar General Literacy Foundation (DGLF) powstała kampania When You Graduate, They Graduate. Film stanowi kolejną odsłonę wieloletniego projektu Finish Your Diploma, mającego na celu dotarcie do dorosłych, którzy z różnych powodów nie ukończyli szkół, i pomoc w skompletowaniu przez nich wykształcenia. Kampania została zrealizowana pro bono przez agencję BBH, USA.
Nazwa kampanii:
When You Graduate, They Graduate
Czas:
2022.5
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Ad Council, The Dollar General Literacy Foundation (DGLF)
Wykonawca:
BBH, USA
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie