────── 18.05.2017
Konkurs Kampania Społeczna Roku - 10 nominacji w kategorii „Świat”
Mama ma dosyć
„Mama ma siedzieć w domu, mama ma sama zajmować się dziećmi, mama ma po wychowawczym same zaległości… Mama ma już dosyć stereotypów.” 19 kwietnia Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich i Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej zainaugurowało kampanię „Mama ma” na temat godzenia ról rodzinnych i zawodowych kobiet oraz mężczyzn, i aktywizacji społeczno-ekonomicznej kobiet. Spoty reklamowe – wyreżyserowane przez Damiana Pietrasika, wyprodukowane przez studio Film Produkcja – ukazują stereotypy na temat ról matki i ojca oraz dostępne dla rodziców ułatwienia pozwalające na łączenie pracy zawodowej z wychowaniem dziecka.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2025
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025
W chłodni
-
06.06.2025
Zepsute bajki
-
03.06.2025
Dziecko samo w obcym mieście