"Mama ma siedzieć w domu, mama ma sama zajmować się dziećmi, mama ma po wychowawczym same zaległości… Mama ma już dosyć stereotypów." 19 kwietnia Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich i Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej zainaugurowało kampanię "Mama ma" na temat godzenia ról rodzinnych i zawodowych kobiet oraz mężczyzn, i aktywizacji społeczno-ekonomicznej kobiet.
Spoty reklamowe – wyreżyserowane przez Damiana Pietrasika, wyprodukowane przez studio Film Produkcja – ukazują stereotypy na temat ról matki i ojca oraz dostępne dla rodziców ułatwienia pozwalające na łączenie pracy zawodowej z wychowaniem dziecka.
Spoty telewizyjne emitowane są w stacjach ogólnopolskich TVP1, TVP2, Polsat, TVN, Puls oraz kanałach tematycznych. Dodatkowo wyprodukowano cztery spoty radiowe.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie