Mały Głód łączy siły z Too Good To Go
Mały Głód, popularny bohater marki Danio, zakończył współpracę z firmą Danone i rozpoczął poszukiwania nowych wyzwań za pośrednictwem serwisu LinkedIn. Zwieńczeniem działań online stała się zaskakująca współpraca – kultowa postać, wspólnie z twórcami aplikacji Too Good To Go, rozpoczęła walkę z marnowaniem żywności.
Przez ponad 16 lat Mały Głód, jeden z najbardziej znanych bohaterów w historii polskiej reklamy, na rozmaite sposoby walczył z serkiem Danio. W tym roku firma Danone zakończyła ich nierówny pojedynek, co spowodowało, że Mały Głód – kultowa postać na rynku FMCG (Fast Moving Consumer Goods, czyli produktów szybkozbywalnych) – postanowił poszukać sobie nowego zajęcia. W sierpniu 2021 roku umieścił swój profil w serwisie LinkedIn, największym portalu rekrutacyjnym na świecie, o czym poinformował podczas specjalnej konferencji prasowej. Na apel Małego Głoda odpowiedzieli twórcy Too Good To Go, aplikacji, której misją jest przeciwdziałanie marnotrawieniu żywności. „We Believe You Are Too Good To Go” – to hasło inicjujące ich nadchodzącą współpracę.
Miło zaskoczyła nas decyzja Małego Głoda o nawiązaniu współpracy z Too Good To Go, największą społecznością pogromców marnowania żywności. Nam również marzy się świat bez nieuzasadnionego wyrzucania jedzenia i chcemy mieć realny wpływ na walkę z tym globalnym problemem – mówi Magdalena Siarkowska, Starszy Kierownik Marki w Danone. – Małemu Głodowi dziękujemy za kawał wspólnej historii, a zespołowi Too Good To Go gwarantujemy, że świeży współpracownik na pewno świetnie sprawdzi się w nowej roli.
W Polsce w każdej sekundzie przez cały rok do domowych koszy wyrzucamy aż 92 kg żywności, co rocznie przekłada się na blisko trzy miliony ton jedzenia – podkreśla Magdalena Marzec, Head of Marketing Too Good To Go. – Cieszymy się, że w tej walce mamy nowego sprzymierzeńca. Choć decyzja Małego Głoda może wydawać się trochę zaskakująca, na pewno jest dobrze przemyślana. Jesteśmy pewni, że psotliwy bohater wykorzysta wszystkie swoje zdolności i zaskoczy pomysłowością w walce z marnowaniem żywności. Jego transfer bardzo cieszy, gdyż Danone jest jednym z pierwszych producentów, z którym podjęliśmy współpracę przy ogólnopolskiej kampanii „Często dobre dłużej”, o której szczegółach będziemy mogli poinformować już niebawem.
Za strategię komunikacji, koncepcję kreatywną, produkcję kampanii digital oraz działania z zakresu influencer marketingu i PR odpowiada agencja VMLY&R Poland. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
30.09.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
26.09.2024
Jak oswoić prądożerców?