Nowoczesna infrastruktura i uroki okolicy stanowią jedynie poboczny element spotów promocyjnych Małopolski, skierowanych do przedsiębiorców. W kampanijnych reklamach płeć żeńska konsekwentnie ignoruje pojawiającego się George’a Clooneya, a jej euforię wzbudza blondyn w garniturze, jak się okazuje – biznesmen z zagranicy.
W spocie rolę Clooneya zagrał mieszkający w Londynie jego sobowtór, Parviz Ghodsimaman. Wystąpiły także Ilona Felicjańska i Miss Polski z 2012 roku Katarzyna Krzeszowska. Spoty kampanii mają pojawić się od czerwca w zagranicznych telewizjach, a jej reklamy prasowe w magazynie dla pasażerów, wydawanym przez linie lotnicze Lufthansa.
Kampanię na zlecenie Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego przygotowała agencja Supremum 360.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
14.07.2022
Wojna nie robi sobie wakacji
-
13.07.2022
Fast fashion jest jak fast food