Nowoczesna infrastruktura i uroki okolicy stanowią jedynie poboczny element spotów promocyjnych Małopolski, skierowanych do przedsiębiorców. W kampanijnych reklamach płeć żeńska konsekwentnie ignoruje pojawiającego się George’a Clooneya, a jej euforię wzbudza blondyn w garniturze, jak się okazuje – biznesmen z zagranicy.
W spocie rolę Clooneya zagrał mieszkający w Londynie jego sobowtór, Parviz Ghodsimaman. Wystąpiły także Ilona Felicjańska i Miss Polski z 2012 roku Katarzyna Krzeszowska. Spoty kampanii mają pojawić się od czerwca w zagranicznych telewizjach, a jej reklamy prasowe w magazynie dla pasażerów, wydawanym przez linie lotnicze Lufthansa.
Kampanię na zlecenie Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego przygotowała agencja Supremum 360.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki
-
07.04.2025
Hewi Metal dla Praw Dziecka