Nowoczesna infrastruktura i uroki okolicy stanowią jedynie poboczny element spotów promocyjnych Małopolski, skierowanych do przedsiębiorców. W kampanijnych reklamach płeć żeńska konsekwentnie ignoruje pojawiającego się George’a Clooneya, a jej euforię wzbudza blondyn w garniturze, jak się okazuje – biznesmen z zagranicy.
W spocie rolę Clooneya zagrał mieszkający w Londynie jego sobowtór, Parviz Ghodsimaman. Wystąpiły także Ilona Felicjańska i Miss Polski z 2012 roku Katarzyna Krzeszowska. Spoty kampanii mają pojawić się od czerwca w zagranicznych telewizjach, a jej reklamy prasowe w magazynie dla pasażerów, wydawanym przez linie lotnicze Lufthansa.
Kampanię na zlecenie Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego przygotowała agencja Supremum 360.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy