Od jesieni 2014 trwają przygotowania do kampanii społecznej dotyczącej służb publicznych, realizowanej przez Telescope na zlecenie Fundacji Dorastaj z nami.
Fundacja Dorastaj z nami powstała w wyniku współdziałania przedstawicieli środowiska biznesu i ich troski o los dzieci, których rodzice zginęli w trakcie pełnienia służby publicznej dla Polski. Pomocą Fundacji objęte są, między innymi, dzieci poszkodowanych w czasie służby żołnierzy, policjantów, strażaków i goprowców.
Celem Fundacji jest wspieranie procesu edukacyjnego dzieci i młodzieży objętych opieką, a w szczególności, współfinansowanie indywidualnych potrzeb, związanych z rozwojem intelektualnym, nauką, wychowaniem czy zainteresowaniami.
Wierzymy, że edukacja w ogromnym stopniu decyduje o przyszłych losach dzieci i znacząco wpływa na jakość ich późniejszego życia, a także na ich przyszły wkład w społeczeństwo – mówi Magdalena Pawlak, Prezes Fundacji. Kampanią chcemy zwrócić uwagę i sprowokować dyskusję na temat patriotyzmu, bohaterstwa i naszej odpowiedzialności za losy rodzin tych, którzy narażają za nas życie.
W działania marketingowe zaangażowali się przedstawiciele wojska, straży pożarnej i policji.
To kampania mówiąca o bohaterach, o ich ogromnej sile, odwadze, ale też o nagle pojawiającym się strachu, – nie o siebie, ale o swoich bliskich. Ryzykując życie w służbie społeczeństwu, narażają również losy swoich rodzin – dodaje Malina Wieczorek, dyrektor agencji Telescope, odpowiedzialnej za strategię, kreację i produkcję kampanii.
W ramach kampanii przeprowadzono panel badawczy, ilościowy i jakościowy (dom badawczy Maison), zrealizowano spot telewizyjno-kinowy w wersji 30” i 45”, spot radiowy oraz plakaty. W ramach kampanii społecznej powstaje seria reportaży pod opieką dziennikarską Tomasza Sekielskiego, przedstawiających konkretne osoby związane ze służbą publiczną i ich, niejednokrotnie tragiczne, historie życia.
Kampania wystartuje w telewizji 23 lutego 2015. Od marca planowane są emisje spotów w kinach i w radiu, plakaty oraz działania w internecie. Za działania PR odpowiada agencja AM Art-Media, a ze strony Fundacji Edyta Bach.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych