logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Wielka Brytania, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  19.09.2011

Majtki z niespodzianką

Your browser does not support the video tag.


Roznegliżowana modelka prowokująco dotyka swojego ciała, nagle spod majtek wyjmuje… jądra. To dopiero zaskoczenie! Zalotnym głosem, jak gdyby nigdy nic się nie stało, instruuje odbiorców, jak należy je badać. Uwodzi i edukuje jednocześnie.

Viralowy film przygotowany przez agencję JWT z Londynu na zlecenie organizacji Male Cancer Awereness Campaign propagującej profilaktykę nowotworową, zaczyna się niemalże jak film porno. Seksowna blondynka – w tej roli Rhian Sugden, znana w Wielkiej Brytania modelka – zalotnym głosem pyta, czy mężczyzna przed ekranem chce zobaczyć, jak sama się pieści. Po chwili jednak widz nie jest już pewien twierdzącej odpowiedzi. Modelka odsłania bowiem ukrytą w bieliźnie parę bardzo realistycznie przedstawionych jąder i poddaje je badaniu, informując jednocześnie, jak należy je dotykać, aby wykryć wczesne oznaki nowotworu.

Celem kampanii jest dotarcie do młodych mężczyzn, którzy są szczególnie narażeni na nowotwór jąder, a którzy rzadko myślą o jego profilaktyce i zawstydza ich ta tematyka. Zaproszenie do współpracy modelki, której rozbierane zdjęcia zdobią rozkładówki męskich pism, wydaje się działaniem prowokującym i bazującym na seksistowskich stereotypach, lecz realizatorom kampanii prawdopodobnie ułatwiło to bardzo dotarcie do grupy docelowej.

Szkoda może, że z powodów obyczajowych film wyreżyserowany przez znanego fotografa Rankina, w którym tło muzyczne stanowi utwór Peaches "Boys Wanna Be Her", nie może pojawić się w publicznej telewizji i jego dystrybucja ograniczona jest do internetu. Więcej informacji o kampanii znajduje się na stronie malecancer.org.
T. Karwat-Seko


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Rhian Touches herself
Czas:
2011.9.14
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Male Cancer Awereness Campaign
Media:
Internet
Wykonawca:
JWT (London)
Adresaci:
Młodzi mężczyźni
Hasło kampani:
Now, let me see you touch yours (A teraz pokaż mi, jak ty dotykasz swoje)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 18.07.2022

    Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom


  • 15.07.2022

    Polska borówka rośnie w siłę


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek