logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Majka Jeżowska i kolorowe lalki
10.11.2011
Tematy: Wydarzenia

Majka Jeżowska i kolorowe lalki



Majka Jeżowska, Ambasador Dobrej Woli UNICEF, wspiera kampanię „Wszystkie kolory świata”. To globalny projekt UNICEF, który rozpoczął się właśnie w polskich szkołach.

W ramach projektu „Wszystkie kolory świata” uczniowie z całej Polski mogą własnoręcznie zaprojektować i uszyć szmaciane laleczki. Włączając się do akcji, pomagają ratować życie swoich rówieśników w Sierra Leone. Każdego roku ponad 1,5 mln dzieci umiera tam z powodu chorób, którym można zapobiec stosując szczepionki. UNICEF planuje objąć programem szczepień wszystkie dzieci w Sierra Leone tak, by zmniejszyć wskaźnik śmiertelności dzieci w tym kraju.

– Okazuje się, że można robić wielkie i ważne rzeczy w bardzo prosty i radosny sposób – mówi Majka Jeżowska, Ambasador Dobrej Woli UNICEF. – W akcję „Wszystkie kolory świata” mogą zaangażować się nie tylko dzieci, ale również ich rodzice, dziadkowie i opiekunowie. To doskonała okazja, żeby nauczyć nasze pociechy otwartości i tolerancji na innych. Warto dołączyć!

Szkoły i placówki edukacyjne z całej Polski mogą zgłaszać się do projektu do piątku,18 listopada rejestrując się na stronie internetowej www.unicef.pl. Każda szkoła lub placówka, która dołączy do kampanii, będzie mogła wziąć udział w konkursie na najbardziej oryginalną laleczkę. Nagrodą jest koncert Majki Jeżowskiej, który zorganizowany zostanie w zwycięskiej szkole. Konkurs przeprowadzony zostanie na oficjalnym FanPage’u UNICEF na Facebook w drugiej połowie stycznia 2012 r.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek