logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy, Kampanie, Polska, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Prawa człowieka
   ──────  12.07.2020

Maffashion, Julia Wieniawa i Maciej Musiał głosują w II turze. A Ty?



W pierwszej turze wyborów frekwencja była niemal rekordowa – głosowało 64,51% uprawnionych osób. Ale równocześnie ponad 10,5 mln Polaków postanowiło, by inni wybrali za nich. Tymczasem w ostatnich wyborach do Senatu o ostatecznym rozkładzie sił zdecydowało mniej niż tysiąc osób.

Dlatego gwiazdy muzyki, filmu i social mediów skrzyknęły się, by przekonać swoich fanów do uczestnictwa w II turze wyborów, 12 lipca. Przesłanie jest jedno: każdy głos jest tak samo ważny. Nieważne, czy należy do Urszuli Dudziak, Julii Wieniawy czy Macieja Musiała. To druga odsłona kampanii profrekwencyjnej, Suma Waszych Głosów, która do wzięcia udziału w wyborach zachęcała także przed pierwszą turą.

Kampanię wsparła organizacyjnie inicjatywa „30. Rok Wolności” – otwarta platforma działania organizacji pozarządowych, szkół, instytucji, gmin, firm i obywateli.

W ramach kampanii powstały: spot główny 60 s (w wariantach montażowych: 1 tura i 2 tura) oraz skróty 30 s (w wariantach montażowych: 1 tura i 2 tura), a także krótsze formy na Instagram. Spoty wyświetlane są w TVN i na YouTube, jak również szeroko w social mediach.

Za kreację i produkcję kampanii pro bono odpowiadały: agencja DDB Warszawa i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. PR kampanii wspiera agencja Big Picture.

prawa człowieka   |  Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie   |  social media   |  wybory   |  głosowanie   |  frekwencja   |  Suma Waszych Głosów   | 


Nazwa kampanii:
Suma Waszych Głosów
Czas:
2020.7.12 - 2020.7.12
Tematy:
Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Prawa człowieka
Kraje:
Polska
Nadawca:
30. Rok Wolności
Media:
Spoty (60 s i 30 s) wyświetlane m.in. w TVN, na YouTube i Instagramie
Wykonawca:
DDB Warszawa, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Big Picture





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.11.2023

    Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek


  • 23.11.2023

    „Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!


  • 21.11.2023

    Dzień jak co dzień


  • 20.11.2023

    Najlepsza inwestycja


  • 20.11.2023

    Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce 


  • 16.11.2023

    Gdy las się pali, pali nie tylko on


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek