Maffashion, Julia Wieniawa i Maciej Musiał głosują w II turze. A Ty?
W pierwszej turze wyborów frekwencja była niemal rekordowa – głosowało 64,51% uprawnionych osób. Ale równocześnie ponad 10,5 mln Polaków postanowiło, by inni wybrali za nich. Tymczasem w ostatnich wyborach do Senatu o ostatecznym rozkładzie sił zdecydowało mniej niż tysiąc osób.
Dlatego gwiazdy muzyki, filmu i social mediów skrzyknęły się, by przekonać swoich fanów do uczestnictwa w II turze wyborów, 12 lipca. Przesłanie jest jedno: każdy głos jest tak samo ważny. Nieważne, czy należy do Urszuli Dudziak, Julii Wieniawy czy Macieja Musiała. To druga odsłona kampanii profrekwencyjnej, Suma Waszych Głosów, która do wzięcia udziału w wyborach zachęcała także przed pierwszą turą.
Kampanię wsparła organizacyjnie inicjatywa „30. Rok Wolności” – otwarta platforma działania organizacji pozarządowych, szkół, instytucji, gmin, firm i obywateli.
W ramach kampanii powstały: spot główny 60 s (w wariantach montażowych: 1 tura i 2 tura) oraz skróty 30 s (w wariantach montażowych: 1 tura i 2 tura), a także krótsze formy na Instagram. Spoty wyświetlane są w TVN i na YouTube, jak również szeroko w social mediach.
Za kreację i produkcję kampanii pro bono odpowiadały: agencja DDB Warszawa i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. PR kampanii wspiera agencja Big Picture.
zobacz także
-
19.07.2025Kampanie
Odwiedź kulturę na wakacjach
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie