logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Maciej Herman na czele Jury Effie Awards 2021  
02.06.2021
Tematy: Wydarzenia, Odpowiedzialny biznes / CSR, Polska

Maciej Herman na czele Jury Effie Awards 2021  

Maciej Herman na czele Jury Effie Awards 2021  


Tegoroczny skład Jury Effie Awards to ponad 170 ekspertów i praktyków z branży marketingu i reklamy. Gremium jurorskiemu przewodniczyć będzie Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający firmy Wedel.

22. edycja konkursu Effie Awards Poland podsumuje nietypowy rok 2020. Jurorzy będą oceniali działania, które często wymykały się przyjętym standardom i owocowały efektywnością: Coraz częściej rola reklamy i marketingu obejmuje także edukację i odpowiadanie na aktualne wyzwania społeczne i ekologiczne – mówi Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający firmy Wedel i Przewodniczący Jury Effie Awards. – W Polsce i na całym świecie stanęliśmy twarzą w twarz z fundamentalnymi problemami. Jako marketerzy nie tylko mamy wybór. To przede wszystkim nasz obowiązek, by reagować i znajdować właściwe rozwiązania, wykorzystując fakt, że konsumenci ufają markom dużo bardziej, niż na przykład politykom. Nasz wpływ na to w jakim społeczeństwie i otoczeniu żyjemy jest ogromny.

Cieszy nas bardzo fakt, że Maciej Herman zgodził się objąć funkcję Przewodniczącego Jury – podkreśla Paweł Tyszkiewicz, Dyrektor Zarządzający SAR. – Od dawna podkreślamy, że w dzisiejszych czasach rola CMO czy dyrektora marketingu ewoluuje i jest kluczowa dla organizacji. Mają oni dostarczać informacji istotnych z punktu widzenia całego biznesu, a nie tylko działań z zakresu marketingu, sprzedaży, promocji czy relacji z klientami. Historia doświadczenia zawodowego Macieja potwierdza, że tak właśnie jest.

Maciej Herman, oprócz roli Przewodniczącego, pokieruje grupą jurorską, która będzie oceniać prace zgłoszone w kategorii Marketing & Business Solutions. Kategoria ta koncentruje się na przełomowych, nowatorskich w formie lub w zastosowaniu nowych technologii czy innych rozwiązań – działaniach marketingowych, w których komunikacja nie była znaczącym elementem marketing mixu. Ostatecznego wyboru składu jury, spośród ok. trzystu kandydatur, dokonał Komitet Organizacyjny konkursu poprzez głosowanie online (wyłaniając short listę), a następnie w formie dyskusji. Po zatwierdzeniu ponad 170-osobowego składu, jurorzy zostali przydzieleni do poszczególnych grup jurorskich:

  • Grupa 1 Napoje Alkoholowe; Napoje Bezalkoholowe; Żywność
    Przewodniczący: Krzysztof Białkowski, CMO Red Bull
  • Grupa 2 Leki i Suplementy Diety; Uroda i Pielęgnacja
    Przewodniczący: Andrzej Mytych, CMO Yope
  • Grupa 3 Kultura i Rozrywka, Young Audience
    Przewodnicząca: Anna Putts, Brand & Content Director HBO i HBO GO w regionie Europy Centralnej
  • Grupa 4 Finanse; Business-to-Business
    Przewodnicząca: Natalia Załęcka, Head of Marketing Transformation, Deloitte Digital
  • Grupa 5 Dobra konsumpcyjne; Motoryzacja; Usługi
    Przewodniczący: Tomasz Borchowiec, Marketing & Corporate Communications Director Prudential
  • Grupa 6 Retail/ Kanały Sprzedaży; Commerce
    Przewodnicząca: Joanna Czekaj, Managing Director SaleTube
  • Grupa 7 Long Term Marketing Excellence, Launch/ relaunch;
    Przewodniczący: Filip Fiedorow, CMO Netto Polska
  • Grupa 8 Positive change: React& Defend, Smart Budget
    Przewodnicząca: Elżbieta Twardowska, CSO Ogilvy
  • Grupa 9 Positive change: Positive Influence; Non – Profit & Public Service; PR-Led i Employer branding
    Przewodnicząca: Anna Koszur, Managing Director, Freundschaft
  • Grupa 10 Brand Experience; Branded Content
    Przewodniczący: Paweł Loedl, Chief Strategy Officer VMLY&R

Pełny skład jury można znaleźć na: https://awards.effie.pl/jury/
Oficjalna inauguracja Jury 22. edycji Effie Awards 2021 odbyła się w ubiegłą środę, 26 maja.

Przesyłanie zgłoszeń będzie możliwe w czterech wyznaczonych terminach:

I termin:  12.05 – 31.05 (do godz. 17:00 włącznie)
II termin: 31.05 (od godz.17:01) – 21.06 (do godz. 17:00 włącznie)
III termin: 21.06 (od godz.17:01) – 12.07 (do godz. 17:00 włącznie)
IV termin: 12.07 (od godz. 17:01) – 23.07 (do godz. 17:00 włącznie)

Portal kampaniespoleczne.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

CSR konkurs Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR Effie


Nazwa wydarzenia:
Maciej Herman na czele Jury Effie Awards 2021
Czas:
2021.6.1
Tematy:
Odpowiedzialny biznes / CSR
Kraje:
Polska
Nadawca:
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek