logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy
   ──────  17.04.2014

Lustrzane oczy psów i kotów



Czasami zwierzęta potrafią jednym spojrzeniem zdobyć serce człowieka. Taką właśnie umiejętność posiadł Kot w Butach z kultowego filmu „Shrek”. Pamiętna scena do dziś wykorzystywana jest chociażby w memach. Na magię spojrzenia postawili też twórcy z agencji DDB w Manili na Filipinach. Na plakatach przedstawiających zwierzaki w miejscu ich oczu umieszczono lustra. W ten sposób odbiorca spoglądający na plakat widzi w psich i kocich oczach swoje odbicie. A co zatem widzi sympatyczny czworonóg z plakatu? Otóż stara się dostrzec w przechodniach swojego nowego właściciela. Jak mówią hasła: „Ty widzisz psa, on widzi dom”, „Ty widzisz kota, on widzi dom.” („You see a dog. He sees a home”, „You see a cat. She sees a home”) Podobne wrażenie wywołuje elektroniczna wersja tej reklamy. Zwierzęta mogą spoglądać na internautów dzięki wykorzystaniu kamerek internetowych.

Kampania ma na celu zwiększenie liczby adopcji zwierząt i została przygotowana na zlecenie fundacji CARA Welfare z Filipin. W tym malowniczym wyspiarskim kraju żyje obecnie bardzo dużo bezdomnych zwierząt. Niestety w schroniskach brakuje miejsc i nie wszystkie zwierzęta mogą otrzymać pomoc. W takiej sytuacji koniecznie jest zwiększenie liczby adopcji. Nowy dom może zapewnić psom i kotom nie tylko opiekę, ale także więź z właścicielem i po prostu szczęśliwe życie. Zwolnione miejsca zaś pozwolą na przyjęcie do ośrodków innych zwierząt w potrzebie i przygotowanie ich do adopcji.

Kampania spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem na Filipinach. Użytkownicy portali społecznościowych chętnie umieszczali na swoich profilach zdjęcia, na których widać ich lustrzane odbicia w oczach zwierząt z plakatów. W rezultacie zwiększyła się społeczna świadomość oraz liczba adopcji psów i kotów.

Joanna Ćwiertnia


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 19.09.2023

    Paszport do przyszłości


  • 18.09.2023

    Źrenice


  • 14.09.2023

    Najlepsze czasy dla potworów


  • 13.09.2023

    Magiczne pudełko


  • 12.09.2023

    Ochraniacze dla psychiki


  • 11.09.2023

    Nikt nie planuje zostać uchodźcą


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek