────── 07.07.2021
Lusterka wsteczne
Czasem mniej znaczy więcej. Kampania społeczna Eyes on the road została zrealizowana w sposób najprostszy z możliwych. Na grafikach, w miejscach, gdzie powinny znajdować się lusterka wsteczne, umieszczono tylne obudowy różnych smartfonów. Zaś całość opatrzono hasłem: Kiedy trzymasz w ręce telefon, twoje oczy nie widzą niczego na drodze.
Nazwa kampanii:
Eyes on the road
Czas:
2021.4.7
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Ghana
Nadawca:
National Road Safety Authority
Media:
digital
Wykonawca:
Riverblade Creative Agency, Ghana
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
29.09.2024
Inne na zewnątrz, inne w środku
-
28.09.2024
Stracone urodziny
-
28.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
27.09.2024
Filary życiowe młodzieży. Wnioski z badania dla Politechniki Wrocławskiej