logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Lunch na wysokości
06.02.2011
Tematy: Kampanie, Włochy, Praca i polityka zatrudnienia

Lunch na wysokości

Your browser does not support the video tag.


Słynna scena: pracownicy budowlani siedzą na stalowej belce na wysokości kilkuset metrów ponad ulicami miasta i jedzą lunch – kojarzy ją zapewne każdy, nawet jeśli nie wie, że zyskała rozgłos dzięki zdjęciu Charlesa Ebbetsa, który w 1932 roku fotografował nowojorskich robotników na budowie wieżowca GE Building.

Znany motyw wykorzystała rzymska agencja McCann Erickson. Jednak na stworzonej przez nią kreacji reklamowej, zamiast mężczyzn siedzą upozowane manekiny, jakie zazwyczaj wykorzystuje się do testowania bezpieczeństwa. Kreacji towarzyszy hasło: „Un mondo a misura n’uomo si costruisce solo in cantieri sicuri.” ("Świat na miarę człowieka można budować jedynie w miejscach bezpiecznych.")

Plakaty są jednym z elementów szeroko zakrojonej akcji informacyjnej, która ruszyła w lutym br. Składają się na nią reklamy telewizyjne i radiowe oraz różne projekty regionalne dotyczące zapobiegania wypadkom w budownictwie. Inicjatorem całego przedsięwzięcia jest Instituto Nazionale per l’Assicurazione contro gli Infortuni sul Lavoro (Krajowy Instytut Ubezpieczeń od Wypadków przy Pracy), a także Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej oraz Ministerstwo Zdrowia. Kampanię wspiera również Formedil – największa włoska instytucja kształcenia zawodowego w budownictwie.

Głównym celem kampanii jest zwrócenie uwagi na ryzyko, związane z nieprzestrzeganiem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w sektorze budowlanym. W związku z tym adresatami akcji są przede wszystkim firmy działające w tej branży, inżynierowie, inspektorzy bezpieczeństwa oraz pracownicy budowlani. Według danych INAIL, w roku 2009 we Włoszech miało miejsce około 700 tys. wypadków w miejscu pracy, z czego prawie 800 miało skutek śmiertelny.
J.Ślusarska

 

 



Nazwa kampanii:
Let's make safety work
Czas:
2011.2.1 - 2011.2.28
Nadawca:
INAIL
Media:
Plakat, prasa, telewizja, radio
Wykonawca:
McCann Erickson (Rome)
Adresaci:
Pracodawcy i pracownicy branży budowlanej
Hasło kampani:
Un mondo a misura n’uomo si costruisce solo in cantieri sicuri. (Świat na miarę człowieka można budować jedynie w miejscach bezpiecznych.)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 03.06.2025Kampanie

    Dziecko samo w obcym mieście

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek