Pieniądze, bogactwo i walka klas w kampaniach społecznych
Luksusowe życie dzięki papierosom
Złocone kolumny, kolekcja obrazów, kryształowe żyrandole, piękna kobieta z sylikonowym biustem. Prawdziwe bogactwo! Kosztowało – tysiące bólów gardła, setki zgonów na raka płuc i raka krtani, tuzin śpiączek, wrzodów żołądka itd. itp.Takie życie może zapewnić sobie dyrektor koncernu tytoniowego. Autorzy filmu informują: „Przedsiębiorcy tytoniowi wierzą, że ufundujesz im wystawne życie. Jeśli jesteś młody, liczą na Ciebie. By pozyskać względy młodych klientów firmy tytoniowe prowadzą działania marketingowe. Choć ograniczone literą prawa, to jednak skuteczne. Na stronie kampanii Cost of Living można podpisać petycję, która pomoże w walce z marketingiem tytoniowym skierowanym szczególnie na młodych odbiorców.” Kampanię przygotowała agencja Euro RSCG 360 na zlecenie National Committee against Tobacco we Francji.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
03.11.2025
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025
Ciche sygnały
-
22.10.2025
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025
Holokaust, powtórz
-
21.10.2025
Żeby tylko nie przegrali…

