Za pomocą znakomitych ilustracji dolarów wypełniających szklanki i rury wodociągowe amerykańska agencja TunnelBravo na zlecenie organizacji Hope Arising pokazała jeden z poważnych problemów współczesności – niedoboru wody.
Grafiki z banknotami symbolizującymi wodę opatrzone zostały komentarzami dotyczącymi sytuacji osób, dla których jest ona luksusem. Plakat przedstawiający kran przypomina odbiorcy o znaczeniu higieny: „Washing your hands limits the risk of catching and spreading disease. Imagine the risk when you can’t. Every dolar donated brings our water pipeline to the people of Dera, Etiopia” („Mycie rąk ogranicza ryzyko zarażenia i przenoszenia chorób. Wyobraź sobie ryzyko, gdy nie możesz ich umyć. Każdy dolar przybliża nasz wodociąg do ludzi z Dery w Etiopii”). Hasło „Water is necessary. Having to walk seven miles for it shouldn’t be” ( “Woda jest potrzebna. Chodzenie siedem mil, by ją zdobyć, nie powinno być”) towarzyszy grafice z rurociągiem, a osiem szklanek wody, uważanych za dzienną dawkę wymaganą do prawidłowego nawodnienia organizmu, skomentowano „It’s hard to drink eight glasses a day when even one is a struggle” („Trudno jest pić osiem szklanek dziennie, kiedy trudno zdobyć choć jedną”).
D. Sokołowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy