logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Luksus z kranu, luksus w rurach
08.12.2010
Tematy: Kreacje / printy

Luksus z kranu, luksus w rurach



Za pomocą znakomitych ilustracji dolarów wypełniających szklanki i rury wodociągowe amerykańska agencja TunnelBravo na zlecenie organizacji Hope Arising pokazała jeden z poważnych problemów współczesności – niedoboru wody.

Grafiki z banknotami symbolizującymi wodę opatrzone zostały komentarzami dotyczącymi sytuacji osób, dla których jest ona luksusem. Plakat przedstawiający kran przypomina odbiorcy o znaczeniu higieny: „Washing your hands limits the risk of catching and spreading disease. Imagine the risk when you can’t. Every dolar donated brings our water pipeline to the people of Dera, Etiopia” („Mycie rąk ogranicza ryzyko zarażenia i przenoszenia chorób. Wyobraź sobie ryzyko, gdy nie możesz ich umyć. Każdy dolar przybliża nasz wodociąg do ludzi z Dery w Etiopii”). Hasło „Water is necessary. Having to walk seven miles for it shouldn’t be” ( “Woda jest potrzebna. Chodzenie siedem mil, by ją zdobyć, nie powinno być”) towarzyszy grafice z rurociągiem, a osiem szklanek wody, uważanych za dzienną dawkę wymaganą do prawidłowego nawodnienia organizmu, skomentowano „It’s hard to drink eight glasses a day when even one is a struggle” („Trudno jest pić osiem szklanek dziennie, kiedy trudno zdobyć choć jedną”).
D. Sokołowska








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 14.04.2025Kreacje / printy

    Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów

  • 28.03.2025Kreacje / printy

    Strzelanina

  • 26.03.2025Kreacje / printy

    Znikający świergot

  • 24.03.2025Kreacje / printy

    Konkretna ochrona

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek