Oddział agencji DDB ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich na początku tego roku przygotował dla organizacji IndyAct (The League of Independent Activists) nieprzyjemną wizualnie i mało odkrywczą kampanię (reklamy nawiązują do znanej powszechnie stylistyki reklam PETY) przeciwko produkowaniu i noszeniu futer ze zwierząt. Kampania „Stop the carnage” (Zatrzymaj rzeź) pokazująca modelki w luksusowych futrach, z zakrwawionymi nożami w dłoniach, pokazuje dobitnie – klientki kupujące futra mają krew zwierząt zabitych do ich produkcji na swoich rękach – są współodpowiedzialne za morderstwo i utrzymują brutalny biznes. Reklamy zachęcają też do wsparcia organizacji, która niesie pomoc zagrożonym gatunkom.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia