Oddział agencji DDB ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich na początku tego roku przygotował dla organizacji IndyAct (The League of Independent Activists) nieprzyjemną wizualnie i mało odkrywczą kampanię (reklamy nawiązują do znanej powszechnie stylistyki reklam PETY) przeciwko produkowaniu i noszeniu futer ze zwierząt. Kampania „Stop the carnage” (Zatrzymaj rzeź) pokazująca modelki w luksusowych futrach, z zakrwawionymi nożami w dłoniach, pokazuje dobitnie – klientki kupujące futra mają krew zwierząt zabitych do ich produkcji na swoich rękach – są współodpowiedzialne za morderstwo i utrzymują brutalny biznes. Reklamy zachęcają też do wsparcia organizacji, która niesie pomoc zagrożonym gatunkom.
zobacz także
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki
-
30.05.2025Kreacje / printy
Real Reality Show
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…