Oddział agencji DDB ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich na początku tego roku przygotował dla organizacji IndyAct (The League of Independent Activists) nieprzyjemną wizualnie i mało odkrywczą kampanię (reklamy nawiązują do znanej powszechnie stylistyki reklam PETY) przeciwko produkowaniu i noszeniu futer ze zwierząt. Kampania „Stop the carnage” (Zatrzymaj rzeź) pokazująca modelki w luksusowych futrach, z zakrwawionymi nożami w dłoniach, pokazuje dobitnie – klientki kupujące futra mają krew zwierząt zabitych do ich produkcji na swoich rękach – są współodpowiedzialne za morderstwo i utrzymują brutalny biznes. Reklamy zachęcają też do wsparcia organizacji, która niesie pomoc zagrożonym gatunkom.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
29.09.2023
Do ostatniego okruszka
-
27.09.2023
Kto to…
-
26.09.2023
Mocniejsi niż głód
-
21.09.2023
Gdzie jest sęp?
-
20.09.2023
Na wojnę tak, poza tym – nie
-
20.09.2023
Zanim to się stanie