Oddział agencji DDB ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich na początku tego roku przygotował dla organizacji IndyAct (The League of Independent Activists) nieprzyjemną wizualnie i mało odkrywczą kampanię (reklamy nawiązują do znanej powszechnie stylistyki reklam PETY) przeciwko produkowaniu i noszeniu futer ze zwierząt. Kampania „Stop the carnage” (Zatrzymaj rzeź) pokazująca modelki w luksusowych futrach, z zakrwawionymi nożami w dłoniach, pokazuje dobitnie – klientki kupujące futra mają krew zwierząt zabitych do ich produkcji na swoich rękach – są współodpowiedzialne za morderstwo i utrzymują brutalny biznes. Reklamy zachęcają też do wsparcia organizacji, która niesie pomoc zagrożonym gatunkom.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół