Ludziska zapatrzone są na zachód
Ruszyła letnia odsłona kampanii gospodarczej „Kupuj Nasze.PL – Są powody do dumy”. Rozpoczęta 20 marca br. trwać będzie do września.
Nadrzędnym celem działań prowadzonych w ramach kampanii jest przełamanie barier i stereotypów dotyczących jakości polskich produktów, zmiana mentalności Polaków oraz umacnianie wśród nich postawy zakupowego patriotyzmu. Przekaz kampanii mówi: „mamy się czym pochwalić”, „możemy czuć się dumni”, a jednocześnie namawia do częstszego wybierania dobrych polskich produktów.
Na potrzeby kampanii przygotowano trzy spoty, których reżyserem jest Bartek Prokopowicz, autor zdjęć m.in. do „Komornika”, „Długu” i „Przedwiośnia”, oraz reklamy prasowe. Kampania obecna będzie również na nośnikach video w pojazdach komunikacji miejskiej kilku miast, w sieci sklepów Piotr i Paweł, na videowallu w Koszalinie i w 1129 bankomatach sieci Euronet.
Ważnym elementem całego programu jest serial reklamowy, czyli kampania komercyjna, w której udział wziąć mogą zainteresowane, polskie firmy. Dzięki zaangażowaniu partnerów akcji, firmy skorzystać mogą z wyjątkowo atrakcyjnych warunków produkcji i emisji spotu telewizyjnego utrzymanego w konwencji filmu reklamowego kampanii społecznej. Pierwszą marką, która zdecydowała się na udział w kampanii komercyjnej jest Bakoma.
Ostatnim etapem projektu będzie program edukacyjny skierowany do pracowników, klientów i partnerów biznesowych tych polskich firm, które aktywnie włączają się w ideę promowania wysokiej jakości polskich produktów.
Projekt opracowała agencja reklamowa DEMO Effective Launching oraz Fundacja realizująca program „Kupuj Nasze.PL” (www.kupujnasze.pl). Efekty akcji poznane zostaną we wrześniu dzięki badaniom TNS OBOP.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.10.2024
Zrób TO dla JAJ!
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
22.10.2024
Bajka terapeutyczna o powodzi
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży