Człowiek, bezmyślny niczym maszyna, zużywa energię i zasoby naturalne, zatruwa środowisko toksycznymi odpadami.
Trzy kreacje kampanii “No reason is a good reason to harm the nature” („Żaden powód nie jest dobrym powodem, żeby krzywdzić naturę”) w interesujący wizualnie sposób przekazują ważne przesłanie: człowiek poprzez swoją zachłanność ma destrukcyjny wpływ na otaczający go świat. Jeśli ludzie nie zmienią swoich postaw i stylu życia opartego na konsumpcji, skutki mogą być tragiczne.
Kampanię przygotowała brazylijska agencja Staff dla stowarzyszenia Assembleia Legislativa do Rio de Janeiro (Alerj).
A.Pisarek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
28.03.2025
Strzelanina
-
26.03.2025
Znikający świergot
-
24.03.2025
Konkretna ochrona
-
21.03.2025
BOSS