Ludzie robią miejsce dla palm
Rodziny na walizkach patrzą, jak miejsce ich domu zajmuje plantacja palm. To surrealistyczny obraz rzeczywistości, który wykorzystała w swoim przekazie agencja Ogilvy.
“Would you accept it, if your ground suddenly was turned into a palm plantation? Stop land grabbing in Africa. We will not accept it.” ("Czy pogodziłbyś się z tym, gdyby nagle okazało się że w miejsce twojego domu powstała plantacja palm? Stop dla zabierania ziemi w Afryce. Nie akceptujemy tego") to hasło wyjaśniające ilustrację.
Agencja postanowiła przedstawić sytuację afrykańskiej ludności na europejskim przykładzie. W ten sposób odbiorcy mogą utożsamić się z problemami ludzi po drugiej stronie półkuli. Przedstawiona sprawa nie jest już abstrakcyjna, a nabiera realnego, znanego kształtu. Dzięki takiemu zabiegowi adresaci mogą również bardziej utożsamić się z akcją.
Kampania została przygotowana przez Mellemfolkeligt Samvirke -organizację działającą od 70 lat na rzecz państw rozwijających się.
Magdalena Trybalska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
29.07.2022
AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
22.07.2022
Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
20.07.2022
Gdzie są te dzieci? TU jestem