logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Ludzie muszą ewoluować
11.11.2012
Tematy: Kreacje / printy

Ludzie muszą ewoluować



Prowokujące reklamy przedstawiające ewolucję wybranych gatunków zwierząt, która kończy się dla każdego śmiercią z rąk człowieka, umieszczone zostały na szybko przemieszczających się w przestrzeni publicznej rikszach. Hasło towarzyszące obrazom: „Animals don’t need to evolve. We do” (Zwierzęta nie potrzebują już dalszej ewolucji, my tak) odsyła do zapoznania się z nowymi metodami jakie są stosowane by chronić zagrożone gatunki zwierząt.

W ramach obchodów Światowego Dnia Zwierząt, organizacja Rare Conservation przygotowała kampanię, której celem jest uświadomienie odbiorcom, jak wielką krzywdę wyrządza im człowiek. Autorem kreacji jest agencja DiMassimo Goldstein, która zdecydowała się promować ją na najbardziej ruchliwych ulicach Nowego Jorku.

Celem kampanii oraz działalności organizacji Rare Conservation jest zmiana nawyków związanych z życiem codziennym i pracą ludzi, które przyczynią się do ochrony zwierząt i ekosystemu. To nie zwierzęta, lecz ludzie potrzebują rozwijać się by zrozumieć swoją odpowiedzialność za dalszą ewolucję, zgodnie z przesłaniem kampanii: „World Animal Day is today. Show your support and tell us how you’ll evolve humanity to help protect endangered species” (Światowy Dzień Zwierząt jest dziś. Wesprzyj nas i pokaż swoją ewolucję w celu ochrony zagrożonych gatunków). Autorzy kreacji zdecydowali się na wykorzystanie prac/reklam również w ramach Miesiąca Zwierząt, który obchodzony jest w Nowym Jorku w październiku, a następnie przenieść kampanię do internetu.

Katarzyna Płaza








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Żeby tylko nie przegrali…

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Odłączeni

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Kula śniegowa

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek