────── 06.03.2009
Łóżko śmierci
Kreacja bez hasła. Łóżko bez pacjenta. Żadnych zbędnych elementów. Brytyjska organizacja The Roy Castle Lung Cancer Foundation w marcu prowadziła antynikotynową kampanię pokazując w reklamie autorstwa agencji CHI & Partners, że – to nic nowego, ale warto powtarzać – palenie papierosów zabija.
Minimalistyczna reklama – kalambur jest zrozumiała momentalnie, od pierwszego rzutu oka – prawdopodobnie pozostanie w pamięci odbiorców dłużej niż komunikaty skomplikowane i wieloelementowe.
Nazwa kampanii:
Deathbed
Czas:
2009.3.1 - 2009.3.15
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
The Roy Castle Lung Cancer Foundation
Media:
Plakaty w środkach komunikacji miejskiej
Wykonawca:
CHI & Partners
Adresaci:
Osoby uzależnione od tytoniu
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki
-
07.04.2025
Hewi Metal dla Praw Dziecka
-
07.04.2025
Kogo widzisz? Zobacz osobę
-
28.03.2025
Strzelanina
-
26.03.2025
Znikający świergot
-
24.03.2025
Konkretna ochrona