────── 06.03.2009
Łóżko śmierci
Kreacja bez hasła. Łóżko bez pacjenta. Żadnych zbędnych elementów. Brytyjska organizacja The Roy Castle Lung Cancer Foundation w marcu prowadziła antynikotynową kampanię pokazując w reklamie autorstwa agencji CHI & Partners, że – to nic nowego, ale warto powtarzać – palenie papierosów zabija.
Minimalistyczna reklama – kalambur jest zrozumiała momentalnie, od pierwszego rzutu oka – prawdopodobnie pozostanie w pamięci odbiorców dłużej niż komunikaty skomplikowane i wieloelementowe.
Nazwa kampanii:
Deathbed
Czas:
2009.3.1 - 2009.3.15
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
The Roy Castle Lung Cancer Foundation
Media:
Plakaty w środkach komunikacji miejskiej
Wykonawca:
CHI & Partners
Adresaci:
Osoby uzależnione od tytoniu
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
18.07.2022
Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom