Krokodyl, puma i nosorożec, pozbawione skór, widnieją na plakatach Tygodnia Mody w Mozambiku.
Projektanci uczestniczący w tym wydarzeniu podpisali wspólne porozumienie z organizatorami, sprzeciwiające się wykorzystywaniu w kolekcjach odzieżowych materiałów odzwierzęcych pozyskanych w drodze kłusownictwa. Kampanię informacyjną wsparło także stowarzyszenie Sociedade de Noticias. Plakaty mają na celu przypomnienie społeczeństwu o problemie nielegalnych polowań na zagrożone gatunki w celu pozyskania np. rogów nosorożca czy kości słoniowej. Graficznie nawiązują one do logo znanych firm odzieżowych z symbolicznym wykorzystaniem zwierząt – krokodyla (Lacoste), pumy (Puma) czy nosorożca (Ecko).
Kreację przygotowała agencja DDB Mozambique. Ostatnia kampania społeczna, przeprowadzona przy okazji Tygodnia Mody w Mozambiku, dotyczyła problematyki raka piersi. Można ją obejrzeć tutaj.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.09.2024
Stracone urodziny
-
26.09.2024
Dzieci bez przyszłości
-
25.09.2024
Alert PTSD
-
24.09.2024
Bohaterowie
-
23.09.2024
Nakryliśmy cię!
-
20.09.2024
Party’s Over