Krokodyl, puma i nosorożec, pozbawione skór, widnieją na plakatach Tygodnia Mody w Mozambiku.
Projektanci uczestniczący w tym wydarzeniu podpisali wspólne porozumienie z organizatorami, sprzeciwiające się wykorzystywaniu w kolekcjach odzieżowych materiałów odzwierzęcych pozyskanych w drodze kłusownictwa. Kampanię informacyjną wsparło także stowarzyszenie Sociedade de Noticias. Plakaty mają na celu przypomnienie społeczeństwu o problemie nielegalnych polowań na zagrożone gatunki w celu pozyskania np. rogów nosorożca czy kości słoniowej. Graficznie nawiązują one do logo znanych firm odzieżowych z symbolicznym wykorzystaniem zwierząt – krokodyla (Lacoste), pumy (Puma) czy nosorożca (Ecko).
Kreację przygotowała agencja DDB Mozambique. Ostatnia kampania społeczna, przeprowadzona przy okazji Tygodnia Mody w Mozambiku, dotyczyła problematyki raka piersi. Można ją obejrzeć tutaj.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
14.02.2023
Walentynki — Święto Zrywania
-
14.02.2023
Walentynkowo o donacji
-
13.02.2023
Wracają. Zawsze wracają
-
01.02.2023
Chcesz przestać, a nie możesz