Krokodyl, puma i nosorożec, pozbawione skór, widnieją na plakatach Tygodnia Mody w Mozambiku.
Projektanci uczestniczący w tym wydarzeniu podpisali wspólne porozumienie z organizatorami, sprzeciwiające się wykorzystywaniu w kolekcjach odzieżowych materiałów odzwierzęcych pozyskanych w drodze kłusownictwa. Kampanię informacyjną wsparło także stowarzyszenie Sociedade de Noticias. Plakaty mają na celu przypomnienie społeczeństwu o problemie nielegalnych polowań na zagrożone gatunki w celu pozyskania np. rogów nosorożca czy kości słoniowej. Graficznie nawiązują one do logo znanych firm odzieżowych z symbolicznym wykorzystaniem zwierząt – krokodyla (Lacoste), pumy (Puma) czy nosorożca (Ecko).
Kreację przygotowała agencja DDB Mozambique. Ostatnia kampania społeczna, przeprowadzona przy okazji Tygodnia Mody w Mozambiku, dotyczyła problematyki raka piersi. Można ją obejrzeć tutaj.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
27.11.2024
Pocztówki z przeszłości
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów