Lodówkę można zwrócić albo reklamować
"Takie prawo, że można" – brzmi hasło kampanii. Można mianowicie w ciągu 14 dni zwrócić towar zakupiony przez internet, a w przypadku wadliwego produktu zażądać naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub po prostu go oddać.
25 grudnia 2014 roku weszła w życie ustawa o prawach konsumenta. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów informuje o nowych zasadach w kampanii przygotowanej przez agencję S4. Spoty przybliżają dwa kluczowe uprawnienia konsumentów – prawo do reklamacji oraz prawo do odstąpienia od umowy w przypadku zakupów internetowych. Powstał także serwis poświęcony prawom konsumenta.
Materiały są prezentowane na zasadach niekomercyjnych w telewizjach (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Regionalna, TVP Kultura, TVP Polonia, Discovery Networks CEEMEA, TVN, TVN7, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo), radiu (programy Polskiego Radia – Dwójka, Trójka, Czwórka oraz Polskie Radio 24, Rock Radio, TOK FM, Złote Przeboje, regionalne rozgłośnie Polskiego Radia: Białystok, Gdańsk, Kielce, Koszalin, Lublin, Olsztyn; Akademickie rozgłośnie regionalne: Radio Kampus w Warszawie, Radio Afera w Poznaniu, Radio Centrum w Lublinie, Radio Centrum w Rzeszowie, Radio Akadera w Białymstoku, Radio Luz we Wrocławiu i Radio Index w Zielonej Górze), portalach internetowych (eGospodarka.pl, Onet.pl, Wirtualna Polska, Wprost.pl) oraz ekranach LCD (ADT Vision – Reklama, AMS SA, CITY LIFE, Empik, Euronet Polska, HDS Polska, Media Mobil, MODART Outdoor, NOVAMEDIA innovision, PHU Elektromedia, Polskie Koleje Państwowe S.A., Systemy Autokarowe Audio-Video Projekt BusWiFi, RCJ, Tesco Polska, Tramwaje Warszawskie).
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
28.09.2024
Stracone urodziny
-
28.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
27.09.2024
Filary życiowe młodzieży. Wnioski z badania dla Politechniki Wrocławskiej
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
26.09.2024
Dzieci bez przyszłości