logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Konsumpcjonizm i konsumenci
   ──────  12.01.2015

Lodówkę można zwrócić albo reklamować

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


"Takie prawo, że można" – brzmi hasło kampanii. Można mianowicie w ciągu 14 dni zwrócić towar zakupiony przez internet, a w przypadku wadliwego produktu zażądać naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub po prostu go oddać.

25 grudnia 2014 roku weszła w życie ustawa o prawach konsumenta. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów informuje o nowych zasadach w kampanii przygotowanej przez agencję S4. Spoty przybliżają dwa kluczowe uprawnienia konsumentów – prawo do reklamacji oraz prawo do odstąpienia od umowy w przypadku zakupów internetowych. Powstał także serwis poświęcony prawom konsumenta.

Materiały są prezentowane na zasadach niekomercyjnych w telewizjach (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Regionalna, TVP Kultura, TVP Polonia, Discovery Networks CEEMEA, TVN, TVN7, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo), radiu (programy Polskiego Radia – Dwójka, Trójka, Czwórka oraz Polskie Radio 24, Rock Radio, TOK FM, Złote Przeboje, regionalne rozgłośnie Polskiego Radia: Białystok, Gdańsk, Kielce, Koszalin, Lublin, Olsztyn; Akademickie rozgłośnie regionalne: Radio Kampus w Warszawie, Radio Afera w Poznaniu, Radio Centrum w Lublinie, Radio Centrum w Rzeszowie, Radio Akadera w Białymstoku, Radio Luz we Wrocławiu i Radio Index w Zielonej Górze), portalach internetowych (eGospodarka.pl, Onet.pl, Wirtualna Polska, Wprost.pl) oraz ekranach LCD (ADT Vision – Reklama, AMS SA, CITY LIFE, Empik, Euronet Polska, HDS Polska, Media Mobil, MODART Outdoor, NOVAMEDIA innovision, PHU Elektromedia, Polskie Koleje Państwowe S.A., Systemy Autokarowe Audio-Video Projekt BusWiFi, RCJ, Tesco Polska, Tramwaje Warszawskie).


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Takie prawo, że można
Czas:
2014.1.5
Tematy:
Konsumpcjonizm i konsumenci
Kraje:
Polska
Nadawca:
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Media:
Telewizja, radio, internet, ekrany LCD
Wykonawca:
S4
Adresaci:
Konsumenci





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 08.08.2022

    Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek