Lizak z niespodzianką
Młodym mieszkańcom niewielkiej wyspy Reunion przy pomocy pseudo-lizaków stowarzyszenie Rive przypomniało o istnieniu jednej z groźniejszych chorób wenerycznych, jaką jest syfilis.
Do dystrybuowanych wśród młodzieży pocztówek doklejony był przedmiot, na pierwszy rzut oka wyglądający jak lizak. Po otwarciu okazało się, że w papierku znajduje się nie słodycz, a prezerwatywa, opatrzona kampanijnym hasłem „Syphilis sucks!” (dosł. "Syfilis ssie!" / pot. "Syfilis jest do d…") . Spot reklamowy, pokazujący moment odpakowywania rzekomego lizaka, odsyłał dodatkowo do infolinii prowadzonej przez stowarzyszenie. Pomysłowe rozwiązanie wywoływało śmiech, informując jednocześnie o zagrożeniu.
Prezerwatywy zabezpieczają nie tylko przed niechcianą ciążą, ale także przed licznymi chorobami przenoszonymi drogą płciową. Oznacza to, że znajdują zastosowanie także podczas seksu oralnego.
62% badanych z grupy docelowej (osób powyżej 15 roku życia) zadeklarowało, że będzie używać prezerwatyw podczas każdego rodzaju aktywności seksualnej. 75% respondentów oceniło kampanię na 8 punktów w skali 10-punktowej. 84% było "pod wrażeniem" kampanii.
A. Postek, D. Sokołowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy