W subtelny sposób, choć i bardzo dosłowny, informację o zależności losu zwierząt od ludzi pokazano w hinduskiej kampanii fundacji WWF i agencji Ogilvy & Mather. Reklamy prezentują ludzkie dłonie sfotografowane w bliskim kadrze. Widoczne przede wszystkim linie papilarne kryją w sobie kształty zagrożonych gatunków zwierząt – jelenia Barasinga i płetwala błękitnego. Aby je dostrzec trzeba się uważnie przyjrzeć obu zdjęciom. Przesłanie jest klarowne – przyszłość natury jest w rękach człowieka, zarówno metaforycznie, jak i faktycznie.
Nazwa kampanii:
The fate
Czas:
2009.1.15 - 2009.2.1
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Indie
Nadawca:
World Wildlife Fund
Media:
Prasa
Wykonawca:
Ogilvy & Mather (India)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa hinduskiego
Hasło kampani:
The fate of Indian Barasingha / Blue Whale lies in your hands
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem